اخبار داغ

نماینده علی آباد کتول :

خطاب به جهانگیری گفتم انصاف است که پول گندم کاران را دیر بدهیم / تحت عنوان کارشناسی آشوراده را سرگردان کرده اند

خطاب به جهانگیری گفتم انصاف است که پول گندم کاران را دیر بدهیم / تحت عنوان کارشناسی آشوراده را سرگردان کرده اند
نماینده علی آباد کتول با اشاره به اینکه اینکه ۵۰ درصد از مطالبات گندم کاران گلستانی پرداخت نشده ، گفت :روز گذشته هم در دیدار با جهانگیری گفتم که آیا این انصاف است که پول گندم کاران را دیر بدهیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ اسدالله قره خانی آلوستانی ننماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی زنده با "شبکه شما" اظهار کرد : ما مکان های مفرحی داریم که در جذب گردشگر می تواند مفید باشد مثل جزیره آشوراده اما متاسفانه تحت عنوان کارشناسی به دنبال سرگردان کردن و سردوانیدن مدیران هستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

قره خانی افزود: حتی برنامه ای که دادیم برای نصب آلاچیق و ... آن را هم انجام نمی دهند و نمی گذارند و متاسفانه اغراض و نیات دیگری است و دولتی ها هستند که گاها چنین سنگ اندازی هایی می کنند .

,

وی تصریح کرد : اگر فرصت گردشگری در استان گلستان درست سرمایه گذاری و خوب معرفی شود شاید نیاز نداشته باشیم در سایر بخش ها سرمایه گذاری کنیم و بالاترین خدمات در گردشگری است .

,

نماینده علی آباد کتول با انتقاد از عدم پرداخت 50 درصد از مطالبات گندم کاران گفت : بنده به آقای نوبخت گفتم که پارسال گفتید مطلع نبودیم اما امسال چرا برنامه ریزی نکردید و خستگی به تن کشاورزان گلستانی مانده است .

,

قره خانی ادامه داد: کشاورزان گلستانی بعد از برداشت گندم به دنبال کاشت سویا و شالی و ... می روند و برای این کار نیاز به پول دارند و به همین دلیل محصول بعدی را هم به قیمت کمتر می فروشند و ضرر می کنند و دولت با این کار به انها آسیب روحی و روانی می زند .

,

وی تاکید کرد : روز گذشته هم در دیدار با جهانگیری گفتم که آیا این انصاف است که پول گندم کاران را دیر بدهیم .

,

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد : جا دارد یادی کنیم از شهدای مدافع حرم منطقه ما و کشور که علم عزت راب ر افراشتند ، باید به آمریکا بگوییم که همه ما و ایران پشت سر سپاه فرزندان این مرز و بوم هستند و از عزت و منزلت مجلس و نمایندگان و کشور دفاع خواهیم کرد .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه