اخبار داغ

خیر نیک‌اندیش:

اعتبار احداث بیمارستان «الهام» تامین شده است / در طول اجرای پروژه با مشکل مالی مواجه نمی‌شویم

اعتبار احداث بیمارستان «الهام» تامین شده است / در طول اجرای پروژه با مشکل مالی مواجه نمی‌شویم
خیر نیک‌اندیشی که هزینه ساخت بیمارستان «الهام» کهریزک را تقبل کرده‌ است ، گفت: بودجه این کار تامین شده است و با این حساب، در طول ساخت بیمارستان هیچ مشکل مالی را نخواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد هاشمی، خیر نیک‌اندیشی که هزینه ساخت بیمارستان «الهام» کهریزک را تقبل کرده‌ است، در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی این بیمارستان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: وظیفه هر انسانی است که در حد توانش به هم‌نوعان خود کمک کند و بتواند گره‌ای را از کار دیگران باز کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی گفت: خداوند را شاکرم که این توفیق را نصیب من کرد تا بتوانم در این امر خیر سهیم باشم. حدود دو سال است که پیگیر این موضوع بودم و امروز هم شاهد کلنگ‌زنی آن توسط مسئولان محترم بودیم.

,

این خیر نیک‌اندیش در ادامه عنوان کرد: برای این بیمارستان ۱۷۰ تخت‌خوابی حدود ۱۳ هزار متر مربع زمین را در نظر گرفته‌ایم. بخشی از هزینه‌ای که مربوط به ما می‌شود حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیارد است که البته باید تورم و مسائل موجود را هم در نظر بگیریم.

,

هاشمی هم‌چنین تصریح کرد: خوشبختانه بودجه این کار تامین شده است و با این حساب، در طول ساخت بیمارستان هیچ مشکل مالی را نخواهیم داشت. طبق وعده قبلی سعی می‌کنیم که بیمارستان را تا هفته دولت سال ۹۸ تحویل دهیم.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجهیز این بیمارستان برعهده وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران است که بودجه لازم برای آن را نمی‌دانم. تجهیز بیمارستان، از امور پرهزینه است که امیدوارم دکتر ایازی، معاون وزیر بهداشت در امور اجتماعی نهایت تلاششان را به کار گیرند تا به مشکلی نخوریم.

,

لازم به ذکر است، مراسم کلنگ‌زنی احداث بیمارستان «الهام» بعدازظهر امروز با حضور سیدمحمدهادی ایازی معاون وزیر بهداشت در امور اجتماعی، سید حسین هاشمی استاندار تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، رامین عربی شهردار کهریزک و سایر مسئولان شهرستان ری در کهریزک برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه