اخبار داغ

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان خبر داد:

ارسال ۵۰ اثر به جشنواره استانی آوای ایرانی

ارسال ۵۰ اثر به جشنواره استانی آوای ایرانی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان از ارسال ۵۰ اثر از سراسر استان به دومین جشنواره استانی آوای ایرانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید صادقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛  با اشاره به اینکه داوری آثار جشنواره استانی آوای ایرانی آغاز شده است گفت: داوری مرحله اول تا ۵ مرداد انجام خواهد شد و نفرات برگزیده برای مرحله نهائی دعوت می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

صادقی اظهار کرد: هنرمندان نخبه شهرهای اراک ،ساوه ، خمین ، تفرش ، آشتیان ، محلات ، شازند و دلیجان با ارسال آثار خود برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کرده اند.

,

وی با اشاره به اینکه این جشنواره تنها جشنواره استانی در حوزه موسیقی ، تصنیف و آواز استان است بیان کرد: در تلاش هستیم تا سال آینده این جشنواره را به صورت منطقه ای و با حضور هنرمندان استانهای مختلف کشور برگزار کنیم.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان با بیان اینکه مرحله نهایی جشنواره استانی آوای ایرانی در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه در سالن مهر هلال احمر شهر دلیجان برگزار می شود از عموم شهروندان هنردوست استان مرکزی دعوت کرد در این جشنواره حضور پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه