اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان:

کلاس های ۱۶ رشته ورزشی در گلپایگان برگزار می شود

کلاس های ۱۶ رشته ورزشی در گلپایگان برگزار می شود
رییس اداره ورزش و جوانان گلپایگان، از برگزاری کلاس های تنیس روی میز در محل سالن شهید فلاحی، بدمینتون در سالن کوثر، ژیمناستیک در سالن ژیمناستیک، بسکتبال در سالن ۱۷ شهریور، اسکیت در سالن کوثر و ۱۷ شهریور و کشتی در سالن تختی و شهید فلاحی گلپایگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان، از برگزاری کلاس های 16 رشته ورزشی در قالب برنامه های تابستانه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان,

محمدرضا شمسی در گفت و گو با خبرنگار دیار عالمان، اظهار کرد: در خرداد ماه با دسته بندی کمیته های ورزشی برای اوقات فراغت تابستان برنامه ریزی شد.

,

وی با اشاره به این که در بیشتر روستاها برای دو قشر بانوان و آقایان برنامه ورزشی تدارک دیده شده است عنوان کرد: کلاس های فوتبال و والیبال در قالب مدارس این رشته هامشغول به کار هستند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان به ترتیب از برگزاری کلاس های تنیس روی میز در محل سالن شهید فلاحی، بدمینتون در سالن کوثر، ژیمناستیک در سالن ژیمناستیک، بسکتبال در سالن 17 شهریور، اسکیت در سالن کوثر و 17 شهریور و کشتی در سالن تختی و شهید فلاحی خبر داد.

,

شمسی همچنان افزود: برگزاری کلاس های تیر و کمان در سالن کوثر و ورزشگاه تختی، ورزش باستانی در سالن باستانی، ووشو، تکواندو و ورزشهای رزمی، دوچرخه سواری و کوهنوردی و ورزش های همگانی در قالب برنامه صبحگاهی از دیگر رشته های ورزشی در حال فعالیت هستند.

,

وی در ادامه از برگزاری طناب زنی و بازی های محلی با همکاری دهیاری روستاها در روستاها خبر داد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه