اخبار داغ

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس:

توانمند سازی و خودکفایی مددجویان اولویت اصلی کار در کمیته امداد باشد

توانمند سازی و خودکفایی مددجویان اولویت اصلی کار در کمیته امداد باشد
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس در دیداربا امداد گران دشتی گفت: کمیته امداد کار خود را باید برمبنای فعال سازی و توانمند سازی مدد جویان قرار دهد و این مهم را بصورت عملی در رویکرد کاری به گوش مردم رسانده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازترنم دشتی سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با کارکنان کمیته امداد دشتی با بیان اهمیت و نقش بسزایی که کمیته امداد در جامعه گفت:  حضرت امام خمینی (ره) با دیدگاه ریشه کن کردن فقر و محرومیت نهاد مقدس امداد را بنیان نهاد و تا امروز این نهاد منشاء خیرات و برکات زیادی برای جامعه بوده و باید قدردان زحمات و تلاشهای عزیزان مددکار در طول دوران خدمت رسانی در امداد باشیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ترنم دشتی,

وی افزود: من خودم را عضوی از مددکاران در کمیته امداد می دانم و در این راه از هیچ تلاشی  برای کمک رسانی به محرومان دریغ نخواهم کرد .

,

شهریاری با بیان اینکه توانمند سازی و رسیدن به خودکفایی مددجویان باید اولویت اصلی کار در کمیته امداد باشد افزود: کمیته امداد کار خود را باید برمبنای فعال سازی و توانمند سازی مدد جویان قرار دهد و این مهم را  بصورت عملی در رویکرد کاری به گوش مردم رسانده شود.

,

وی تغییر رویکرد در امداد را یک عمل بسیار خوب و دارای ارزش خواند و گفت: هرگاه توانستیم با تغییر رویکرد باعث ایجاد محرومیت زدایی شویم بدانیم که این کار را به طور صحیح انجام داده ایم.

,

نماینده مردم دشتی و تنگستان از افزایش اعتبارات نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و گفت:  ما در مجلس با جدیت این موضوع را دنبال می کنیم و من خودم یکی از کسانی هستم که پیگیر این موضوع بوده و افزایش مستمری  مددجویان و سایر اعتبارات در کمیته امداد را امری لازم می دانم .

,

در این  دیداراحمد رضا بحرینی مدیر کمیته امداد دشتی از مساعدتها و همکاریهای نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد و با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد گفت:  رسیدن به توانمندسازی مددجویان  در ابعاد فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی محور اصلی کار کمیته امداد می باشد و ما در این راه با تلاش شبانه روزی مددکاران و همه همکاران در شهرستان در خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان  تلاش خواهیم کرد . 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه