اخبار داغ

فرمانده حوزه ولیعصر(عج)کاکی:

ظرفیت بالای دین گرایی مردم، نقطه قوت فعالیت های فرهنگی است

ظرفیت بالای دین گرایی مردم، نقطه قوت فعالیت های فرهنگی است
فرمانده حوزه ولیعصر(عج)کاکی گفت: ظرفیت بالای دین گرایی مردم و علاقمندی آنان به تعظیم شعائر مذهبی ، نقطه قوت فعالیت های فرهنگی است که باید مورد توجه و دقت متولیان و برنامه ریزان قرار گیرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازترنم دشتی عبدالله اسکندری فرمانده حوزه ولیعصر (عج) شهر کاکی در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به ضرورت ساماندهی برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی گفت : گذر زمان و روزمرگی در برنامه ها ، بسیاری از فعالیتهای فرهنگی را دستخوش اختلال و ناسازگاری نموده است و با ساماندهی برنامه های فرهنگی ، دستیابی به اهداف فرهنگی تسریع و تسهیل خواهد شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ترنم دشتی,

وی مساجد را خاستگاه برنامه های فرهنگی در حوزه ملی و دینی دانست و تصریح کرد : با متمرکز کردن فعالیتهای فرهنگی در مساجد و حسینیه ها شاهد خروجی بهتری در اهداف خواهیم بود .

,

فرمانده حوزه ولیعصر(عج)کاکی  فرصت های فرهنگی در کشور را غنی و بسیار متنوع دانست و گفت : کشوری را سراغ نداریم که اینگونه به لحاظ فرصتهای فرهنگی غنی باشد و مناسبتهای مختلف مذهبی و ملی ، بستر مناسبی برای تبیین شاخصهای فرهنگ دینی و انقلابی است .

,

اسکندری با اشاره به پررنگ بودن باورهای دینی و اعتقادی مردم که نمونه های بارز آن را می توان در محرم و ایام فاطمیه مشاهده کرد خاطرنشان کرد : ظرفیت بالای دین گرایی مردم و علاقمندی آنان به تعظیم شعائر مذهبی ، نقطه قوت فعالیتهای فرهنگی است که باید مورد توجه و دقت متولیان و برنامه ریزان قرار گیرد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه