اخبار داغ

نویسنده و کارگردان پروژه خبر داد:

فیلم داستانی پل در کرج کلید خورد

فیلم داستانی پل در کرج کلید خورد
تصویر برداری فیلم داستانی( پل) به کارگردانی زینب پاسدار و به مدیریت تولید داود ماسوله در تهران و کرج کلید خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تصویر برداری فیلم داستانی( پل) به کارگردانی زینب پاسدار و به مدیریت تولید داود ماسوله در تهران و کرج کلید خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

زینب پاسدار در گفتگو با نگارانه اظهار داشت: این فیلم راجع به سرقت آثار هنری است.قصه جوانی را روایت میکند که تصمیم میگیرد از استاد موسیقی اش قطعه ای را بدزدد اما در آستانه ی اجرای آن به دلیل عذاب وجدان پشیمان میشود.

, نگارانه,

وی ادامه داد: سرقت آثار هنری مهمترین دغدغه هنرمندان است لذا ما سعی کردیم تا با ساخت این فیلم گوشه ای از دغدغه های هنرمندان را به تصویر بکسیم.

,

پاسدار تاکید کرد: نمی‌توان دغدغه فرهنگ داشت اما نسبت به آن بی‌توجه بود و فرهنگ و به‌تبع آن فرهنگ‌سازان را قربانی توجه مضاعف به سایر بخش‌ها کرد لذا باید تصمیمی گرفت که حفظ حقوق پدیدآورندگان برای مردم، روز به روز، ارزشمندتر و به هنجار و ارزشی ملی تبدیل شود.

,

وی در پایان به عوامل پروژه اشاره کرد و گفت: نویسنده و کارگردان: زینب پاسدار، مدیر تصویر برداری: سهیل گوهری، صدا بردار: حامد حسین زاده، دستیاران کارگردان: مجتبی نجفی،عماد ملکان، دستیاران تصویر: حسین عباسی،نگین حیدری،مهناز شبانی، مدیر تولید:داود ماسوله و  بازیگران: امیر محمدی،پویا باقری،مهیار بیگی،نازنین مرادی، امید ملکان و حسن معینی می باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه