اخبار داغ

اجلاس سراسری حوزه های علمیه به عهده همدان گذاشته شد:

استان همدان میزبان اجلاس سراسری مدیران حوزه های علمیه خواهران

استان همدان میزبان اجلاس سراسری مدیران حوزه های علمیه خواهران
مدیر حوزه های خواهران در غرب کشور اعلام کرد : اجلاس سراسری مدیران استانی حوزه های علمیه کشور تا کنون در قم و مشهد برگزار می شد و استان همدان برای اولین بار میزبانی برگزاری اجلاس سراسری را به عهده گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبنم همدان:  نشست خبری اجلاس سراسری مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور با حضور  حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلیان رئیس حوزه های علمیه خواهران منطقه غرب کشور با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه  در مرکز مدیریت حوزه خواهران غرب کشور برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبنم همدان,

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان رئیس حوزه های علمیه غرب کشور خبر داد: امسال دومین نشست استانی اجلاس سراسری مدیران حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور در شهر همدان برگزار می شود. این نشست  در روزهای چهارم وپنچم مرداد ماه در اردوگاه ابوذر  با حضور شخصیت های کشوری، و نماینده ولی فقیه در استان ایت الله محمدی و مسئولان استانی  و آیت الله موسوی  اصفهانی  رئیس حوزه علمیه برداران برگزار خواهد شد.

,

فاضلیان افزود :معاونین مرکز قم حجت الاسلام ابراهیمیان ,معاونت ارتباطات و مدیران ,معاونین پژوهشی از 30 استان از در همدان مستقر می شوند و از روز چهارشنبه از سراسر استان ها حضور خواهند داشت و جمعا 200  نفر در این همایش شرکت خواهند داشت .

,

مدیر حوزه های خواهران در غرب کشور اعلام کرد : نشست این دوره با رویکرد پژوهشی برگزار می شود. که معاونت پژوهشی استان در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده است .نشست مدیران استان و اجلاسیه سراسر کشور تا کنون در قم و مشهد برگزار می شد و استان همدان برای اولین بار میزبانی برگزاری اجلاس سراسری را به عهده گرفته است .

,

مدیر حوزه های غرب کشور بیان داشت : در استان همدان 10 مدرسه علمیه خواهران و یک مدرسه آموزش عالی فدک وجود دارد و جمعا 1450 نفر طلبه در مدارس سطح 2 و سطح 3 اشتغال به تحصیل دارند و 1132 نفر دانش آموخته سطح  دو و 48 نفر در سطح 3 معادل کارشناسی ارشد از حوزه علمیه خواهران سطح 2 و 3 را به پایان رسانده اند .در حوزه علمیه خواهران 827 نفر مبلغه خانم  و 97 نفر استاد راهنما داریم .

,

انتهای پیام/ 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه