اخبار داغ

بالا گرفتن اختلاف بین اصلاح‌طلبان و کارگزاران

ترقی: کارگزاران نمی خواهند فرمان مدیریت دولت به دست اصلاح طلب ها برسد/ روحانی به دنبال حفظ استقلال سیاسی دولت

ترقی: کارگزاران نمی خواهند فرمان مدیریت دولت به دست اصلاح طلب ها برسد/ روحانی به دنبال حفظ استقلال سیاسی دولت
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه اختلاف گذشته بین کارگزاران و جریان اصلاح طلب تندرو و میانه رو افزایش یافته است ؛گفت : هم اکنون حزب کارگزاران بیشترین نقش را در دولت روحانی دارند بنابراین نمی خواهند اجازه دهند که فرمان مدیریت دولت از دست آن ها خارج و به دست اصلاح طلب ها برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با اختلاف بین اصلاح طلبان و اعتدالیون اظهار داشت : اختلاف در درون اصلاح طلبان رو به افزایش است و این مسئله در این چند دهه مشاهده شده است و مردم این اختلاف بین اصلاح طلبان را در شورای اول دیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

وی گفت : اکنون هم با توجه به این که بخشی از اصلاح طلبان خود را موثر در رای آوری روحانی می بینند بر این امر معتقد هستند که روحانی به آن ها مدیون است و باید در دولت سهمی نصیب آن ها شود، بنابراین با جریان هایی که موافق استقلال روحانی از آن ها هستند به اصطکاک مشغول شده اند.

,

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به این که به نظر می رسد که اختلاف گذشته بین کارگزاران و جریان اصلاح طلب تندرو و میانه رو افزایش یافته است ؛ یادآور شد : هم اکنون حزب کارگزاران بیشترین نقش را در دولت روحانی دارند بنابراین نمی خواهند اجازه دهند که فرمان مدیریت دولت از دست آن ها خارج شود و به دست اصلاح طلب ها برسد.

,

حمایت اصلاح طلبان از روحانی برای رسیدن به قدرت بود

, حمایت اصلاح طلبان از روحانی برای رسیدن به قدرت بود ,

ترقی ادامه داد : از سوی دیگر هم اصلاح طلبان، روحانی را مجدد در انتخابات مورد حمایت قرار دادند تا وی پلی باشد برای رسیدن آن ها به قدرت .

,

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد : روحانی در این بین به دنبال حفظ استقلال خود در حرکت سیاسی دولت است و نمی خواهد خود را وام دار حزب اصلاح طلبان یا حزب کارگزاران بداند و می خواهد مستقل تصمیم بگیرد ، بر همین اساس این اختلافات رو به افزایش است .

,

وی با بیان این که عناصر گذشته اصلاح طلبان هم نتوانسته اند تاثیر چندانی بر روی روحانی بگذارند ، افزود : در این میان هم رئیس دولت اصلاحات از روحانی گله مند است که چرا جواب تلفن هایش را نمی دهد و به خواسته های او اهمیتی داده نمی شود و به نظر می رسد که عارف هم دچار چنین وضعیتی شده است .

,

ترقی در پایان اظهار داشت : مطمئنا اگر این روند ادامه پیدا کند دولتی به مجلس معرفی خواهد شد که خیلی باب میل اصلاح طلبان و کارگزاران نیست .

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه