اخبار داغ

افتتاحیه دوازدهمین اردوی تشکیلاتی آموزشی جهاد اکبر

افتتاحیه دوازدهمین اردوی تشکیلاتی آموزشی جهاد اکبر
دوازدهمین دوره اردوی تشکیلاتی آموزشی جهاد اکبر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه ،امروز و با سخنرانی مهندس فاضلی و سینا عزیزی پیرامون تشکیلات و برنامه های اردو رسما آغاز بکار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان،هم اکنون ۹۰ نفر از فعالان سیاسی-فرهنگی انجمن های اسلامی دانشگاه ارومیه در مشهد مقدس و بمنظور شرکت در این اردو اسکان دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

مرتضی فاضلی در ابتدای مراسم به بررسی و اهمیت شعار «دانشجوی ولایی، خودسازی، مطالبه گری و تعهد، زمینه سازظهور» پرداختند و گفتند: دانشجوی ولایی بدین معنی است که در مدار ولی فقیه باشیم و هر لحظه جهت حرکت خود را با جهت حرکت ولی فقیه تنظیم کنیم.

,

 

,

دبیر اسبق اتحادیه انجمن های اسلامی مستقل گفت: دانشجوی ولایی نسبت به ولایت فقیه باید محبت ورزی و اطاعت پذیری داشته باشد.

,

فاضلی افزود: در تمام فعالیت های انجمن اسلامی باید مقوله محبت ورزی نسبت به ولی فقیه را درتمام کارهایتان چون نشریات ،جشن ها، مراسمات، کارگاه ها رعایت کنید و به خودتان اصلا اجازه ندهید تا یک کار نابخردانه ای از جانب یک تشکل ارزشی موجب ناراحتی ولی فقیه شود لذا محبت ورزی در اعمال تشکیلاتی خود باعث می شود که شخصیت دانشجویی ولایی بودن شکل بگیرد.

,

مرتضی فاضلی تصریح کرد: ولایت پذیری تنها  به حالت لفظی خلاصه نشده، بلکه کسانی بودند در کشورمان که بصورت زبانا ولایت فقیه را پذیرفته بودند ولی در صحنه عمل و میدان جنگ با دشمن پشت ولایت فقیه را خالی نمودند و مقابل ایشان ایستادند. لذا مهم ترین مسئله اطاعت پذیری از ولی فقیه در بخش عمل می باشد که دانشجوی ولایی باید در میدان های جنگ با اطاعت و حمایت کامل از ولایت فقیه این را نشان دهد.

,

وی در پایان افزود: از نشانه‌ها و ویژگی‌های دانشجویان ولایی، تدین، ایمان بالا و ولایتمداری به معنای خاص خود می‌باشد و همچنین دانشجویان ولایی مواظب بازی های سیاسی، حزب ها و جناح های سیاسی باشند تا این که مبادا از آنها سوء استفاده های سیاسی گردد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه