اخبار داغ

یادداشت؛

آمدنیوز باطل را در لباس حق جلوه می دهد

آمدنیوز باطل را در لباس حق جلوه می دهد
کانال هایی مانند آمد نیوز هدفی جز تشویش اذهان عمومی ندارند و نخواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان،با نگاهی گذرا به کانال هایی مانند آمد نیوز در خواهیم یافت که این کانال ها هدفی جز تشویش اذهان عمومی ندارند و نخواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

کانال آمد نیوز درصدد آن است که باطل را در لباس حق جلوه دهد و این طوری نمایان کند که دلسوز مردم است و همیشه با انتشار اسنادی دروغین درصدد آن است که نظام و مسئولان را تضعیف کند و آنها را مورد تهمت قرار می دهد.

,

امروز خبری در کانال آمدنیوز با عنوان کروبی درج گردیده بود که به بیماری وی اشاره می کرد،آیا واقعا دل این کانال به حال کروبی می سوزد یا اینکه هدف شومی پشت این قضایا نهفته است که آمدنیوز دایه ی مهربان تر از مادر شده…

,

در ضمن در جواب خبر کانال آمدنیوز در مورد رفع حصر کروبی و موسوی باید گفت که نظام اسلامی ایران نهایت مهربانی ها را در مورد این دو شخص انجام داده و اگر به شیوه ی دادگاهی عمل می کرد واقعا جرم این دو فرد غیرقابل بخشش بود چراکه خود این افراد مسبب بوجود آمدن چنین شرایطی هستند و نظام اسلامی هیچ گونه تقصیری در مورد حصر موسوی و کروبی ندارد.

,

رهبر معظم انقلاب بارها این دو شخص را نصیحت کردند و به آنها هشدار دادند ولی آیا موعظه های رهبری را پذیرفتند؟چرا این دو شخص تا به امروز اشتباه خود را نپذیرفته اند و از مردم بابت کارهایی که مرتکب شده اند عذرخواهی نکرده اند؟

,

حالا باید آنهایی که ادعای رفع حصر را دارند چه پاسخی برای این سوال ها دارند؟آیا اقدام علیه امنیت ملی و توهین به امام حسین(ع) و کف زدن در عاشورا کم گناهی است؟

,

آیا مردم اشک های رهبر در نمازجمعه را فراموش خواهند کرد؟آیا مردم هتک حرمت در روز عاشورا را می تواند فراموش کند؟سخن آخر اینکه ما هنوز هم منتظر عذرخواهی آقایان موسوی و کروبی هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه