اخبار داغ

جولان بی تدبیری در آموزش و پرورش آذربایجان غربی/ مدیرکل پاسخگوی تخلفات مدارس دولتی نیست

جولان بی تدبیری در آموزش و پرورش آذربایجان غربی/ مدیرکل پاسخگوی تخلفات مدارس دولتی نیست
در حالی که برخی منابع از فرارسیدن زمان بازنشستگی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر می دهند، روابط عمومی این اداره کل اجازه مصاحبه خبری با این مسئول در خصوص برخی اقدامات غیرمجاز و تخلفات عدیده در مراکز آموزشی را صادر نمی کند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،این روزها که قضیه به کار گیری سند ۲۰۳۰ در نظام آموزشی کشور به بحث رایج آموزش و پرورش تبدیل شده و مسئولین این وزارت، چه در سطح کشوری و چه در سطوح مختلف استانی و شهرستانی، در این خصوص اظهاراتی داشته اند، رسانه ها نیز به تبع وظایف ذاتی خود دنبال نظرات مسئولین حوزه آموزش و پرورش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

اما در آذربایجان غربی به عنوان یکی از استان های درگیر در مقوله مرز و هم مرز بودن این استان با چند کشور قضیه به نوع دیگری رقم می خورد!
در این استان، مدیرکل آموزش و پرورش نه پاسخگوی سوالات خبرنگاران در این حوزه است و نه روابط عمومی وی اجازه دسترسی آسان به مدیرکل را می دهد! هرچند این دسترسی قرار باشد با ارسال مکتوبات و ارائه سوالات برای پاسخ دهی باشد!
البته شخص مدیرکل در این میان تقصیرات زیادی ندارد، چراکه منابع آگاه از فرارسیدن زمان بازنشستگی وی و در نتیجه انتظارش برای ابلاغ بازنشستگی به منظور ترک محل کارش دارند! او قطعا در این شرایط زمان زیادی برای رودررویی با اصحاب رسانه و پاسخ به سوالات جنجالی در این زمینه نخواهد داشت!
البته این گوشه گیری و بی اعتنایی آقای مدیرکل به همینجا ختم نشده و در دیگر موارد نظیر نبود مدرسه مناسب برای فرزندان، انتظار چندین ساعته و گاها روزانه اولیا برای ثبت نام فرزندانشان در مدارس دولتی و در نهایت پاسخ منفی مدارس، وضعیت نامناسب برخی مدارس روستایی و به خصوص در شهرستان های مرزی، شرایط نامناسب و به دور از انصاف معلمین مناطق حاشیه ای و روستایی در مقایسه با شهرها و دیگر موارد مشابه نیز پاسخگویی مناسب و درخور شانی نداشته است.
حال که روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی، که سابقه اخراج خبرنگار از جلسه و عدم هماهنگی برای حضور در جلسات را داشته، از پاسخگویی به مطالبات خبرنگاران به عنوان چشمان بیدار جامعه و پل ارتباطی مردم و مسئولین امتناع و جلوگیری می کند، باید به این نکته توجه شود که گویی در آموزش و پرورش آذربایجان غربی چیزی به نام «تدبیر» و «امیدزایی» از بین رفته و نوبت به جولان بی تدبیری و دوری از رسانه و مردم رسیده است!
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه