اخبار داغ

گندمکاران پارس آبادی چشم انتظار دریافت طلب/ وعده‌ها تمدید می‌شود و خبری از پرداخت نیست

گندمکاران پارس آبادی چشم انتظار دریافت طلب/ وعده‌ها تمدید می‌شود و خبری از پرداخت نیست
دو ماه از تحویل گندم کشاورزان پارس آبادی به مراکز خرید می گذرد و هنوز خبری از طلب این کشاورزان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، دو ماه از تحویل گندم کشاورزان پارس آبادی به مراکز خرید می گذرد و هنوز خبری از طلب کشاورزان نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

پرداخت بهای گندم کشاورزان با اینکه یک موضوع سراسری است و مختص پارس آباد نیست اما تنها خواسته کشاورزان از مسئولان درک کردن شرایط آنها و عمل به وعده هایشان است، زیرا که بیشترین دغدغه کشاورزان به ویژه گندمکاران پارس آباد فرارسیدن سررسید وام هایشان است و تنها منبع درآمدی برای پرداخت اقساط وام هایشان هم بهای گندم خریداری شده از سوی دولت است.

,

حال به رغم خسارات بلایای طبیعی سال گذشته در پارس آباد که خبری از پرداخت این خسارتها هم نشد، امسال بلای عمل نکردن به وعده های داده شده، دامن کشاورزان پارس آبادی را گرفته و اکنون دو ماه است مدام در حال چک کردن حساب هایشان به امید واریز بهای دسترنج خویش از سوی دولت هستند.

,

این در حالی است که عدم پرداخت به موقع بهای گندم خریداری شده از کشاورزان مختص امسال نیست و هرساله کشاورزان پارس آبادی با این مشکل مواجه می شوند.

,

در حالی کشاورزان به عدم واریز و تعهدات دولت نسبت به بهای گندم هایشان به شدت معترض هستند که از طرفی کشاورزانی که گندم های خود را به شرکت غله در منطقه تحویل داده اند توانسته اند نصف طلب گندم های خود را بگیرند، اما هنوز از پرداخت بهای گندم سایر مراکز خرید خبری نیست.

,

این در حالی است که خلیل آقایی قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان اردبیل با مسئولان جهاد کشاورزی با بیان اینکه به زودی مطالبات باقی‌مانده از بابت خرید تضمینی گندم کشاورزان استان اردبیل پرداخت می‌شود، اظهار کرده است که نیمی از مطالبات گندم کاران پرداخت شده و در آینده نزدیک نیمی دیگر نیز پرداخت می‌شود!

,

این اظهارات قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در حالی است که هنوز کشاورزان پارس آبادی موفق به دریافت بهای گندم خود نشده اند چه برسد که نصف دیگرش را هم گرفته باشند و اینطور به نظر می رسد که منظور معاون وزیر احتمالا پرداخت نصف بهای گندم های کشاورزانی است که به شرکت غله تحویل داده اند.

,

به هر روی سخنمان خطاب به مسوولان و نمایندگان استان اردبیل است که روز دوشنبه از پایاب سدخدافرین و سد میل مغان بازدید کردند، که بهتر بود دیداری هم با این کشاورزان زحمتکش پارس آبادی داشته و پای مشکلات آنها می نشستید بلکه مرهمی می شد بر زخم این روزهای بی پولی آنها ...

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه