اخبار داغ

گزارش؛

از بحران کم آبی تا اصلاح شبکه آب منوجان

از بحران کم آبی تا اصلاح شبکه آب منوجان
متاسفانه در اوج گرما، آب شرب شهر منوجان در وضعیت بحرانی به سر می برد وشاهد قطعی وکمبود آب هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح منوجان متاسفانه در اوج گرما، آب شرب شهر منوجان در وضعیت بحرانی به سر می برد وشاهد قطعی وکمبود آب هستیم در همین راستا تعدادی از شهروندان منوجانی طی تماس با پایگاه خبری صبح منوجان از کمبود وافت فشار آب شرب در مرکز شهرمنوجان گلایه مند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان , صبح منوجان ,

یکی از شهروندان منوجانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:هرساله با آغاز فصل گرما، کم آبی دغدغه همه ما است، بگونه ای که اهمیت این موضوع در سال های اخیردوچندان یافته که ضرورت توجه به مدیریت و مصرف صحیح آب را بیش از پیش نمایان می سازد.

,

وی افزود:به دلیل هدر رفتن آب از طریق لوله های فرسوده، خشکسالی ها و رعایت نشدن الگوی مصرف آب، شاهد مشکلات و کمبود این مایع حیاتی در مرکز شهر منوجان هستیم.

,

سالاری یکی دیگر از شهروندان بیان کرد:ما در مرکز شهر منوجان زندگی می کنیم و با مشکل کمبود آب مواجه هستیم.

,

مصطفی شیخ‌سامانی رئیس اداره آب و فاضلاب شهری منوجان در جلسه شورای حفاظت از آب  این شهرستان گفت: اواخر سال گذشته چاهی در منطقه رضاآباد منوجان احداث شد که بعد از وارد شدن به مدار و به دلیل عدم توان لوله مدار با ترکیدگی مواجه شد.

,

وی ادامه داد: برای رفع ترکیدگی‌های اخیر بر اثر فشار آب از ورودی چاه منطقه رضا‌آباد یک منبع ۲۰ هزار لیتری خریداری و نصب و مشکل فعلی ترکیدگی‌ها رفع شد.

,

شیخ‌سامانی با اشاره به اینکه توانستیم شب گذشته از ساعت ۲۱ تا ۶ صبح آب را به تمام شهر بدهیم، افزود: برای امسال مشکل عمده آب شرب رفع و آب از زمانبندی به ۲۴ ساعت شبانه‌روز در آینده نزدیک می‌رسد.

,

وی با بیان اینکه در سال گذشته چاه شماره دو قلعه ۳۵ لیتر آب در ثانیه استخراج می‌کرد و اکنون به پنج لیتر در ثانیه رسیده است، عنوان کرد: حفر یک چاه برای مرکز شهر و یک چاه برای ماه کنگان نیاز است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه