اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

آغاز طرح کارورزی ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان/ 2025 نفر سهمیه جذب استان + (جزئیات)

آغاز طرح کارورزی ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان/ 2025 نفر سهمیه جذب استان + (جزئیات)
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح کارورزی محرک اشتغال ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی مدت دو هفته است که در این استان اجرای آن آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مجید محنائی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان افزود: دو هزار و 25 نفر سهمیه جذب فارغ التحصیلان استان در طرح کارورزی محرک اشتغال ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی بیان کرد: اگر دستگاه های اجرائی نسبت به جذب زودهنگام آنها اقدام کنند، می توانیم سهمیه بیشتری از مرکز کشور دریافت کنیم.

,

محنایی، اظهار داشت:افراد هدف طرح  فارغ التحصیل دانشگاهی با مدرک کاردانی به بالاتر و در هر جنسیتی با شرایط سنی حداکثر 25 سال برای مدرک کاردانی و 33  سال برای کارشناسی و مدارک بالاتر تا دکتر می باشند.

,

وی با بیان اینکه، مدت زمان آموزش این طرح متفاوت بوده اما در استان ما حداکثر تا 9 ماه قابل افزایش است، افزود: از سوی دولت به طور متوسط به هر کارآموز این طرح ماهانه مبلغ 310 هزار تومان پرداخت می شود و حق بیمه و مالیات آن را هم دولت متقبل شده است.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان اینکه، این طرح از سوی دولت یازدهم به عنوان محرک برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال به اجرا در آمده است، افزود: طرح کارورزی محرک اشتغال ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی مدت دو هفته است که در این استان اجرای آن آغاز شده است.

,

وی اظهار داشت: این طرح نو با پشتیبانی دولت و به منظور ایجاد زمینه های لازم برای به کار گیری نیروهای تحصیل کرده دانشگاهی همراه با مهارت آموزی و هدایت آنان به سمت بازار کار در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گرفته است.

,

معاون اقتصادی استانداری تصریح کرد:12 دستگاه اجرائی مرتبط با این طرح در استان دستوالعمل این طرح به آنها ابلاغ شده که براساس آن شاخص ها، ظرفیت ها و پتانسبیل ها به طور کامل مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و با جمع بندی آنها بسته ای از نیازهای کارورزی را اعلام کرده اند.

,

به گفته وی، در این طرح کارفرما به مدت 2 سال از پرداخت بیمه معاف خواهد بود و پرداخت حق بیمه توسط دولت انجام می شود.
 

,
,

انتهای پیام/200

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه