اخبار داغ

یک استاد دانشگاه مطرح کرد؛

اشرافیگری ژنی است که آقازاده‌ها به ارث بردند

اشرافیگری ژنی است که آقازاده‌ها به ارث بردند
استاد دانشگاه در خصوص اظهارات اخیر فرزند عارف مبنی بر برتر بودن ژن گفت: برخی از این فرزندان مانند پدرانشان دنبال اشرافیگری هستند و لفظ آقازاده را نباید برای این اشخاص به کار برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لطف‌الله فروزنده‌، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تربیت مدرس، در گفت‌وگو با تهران نیوز در خصوص اظهارات اخیر فرزند عارف مبنی بر برتر بودن ژن گفت:به نظر من این افراد مشکل مبانی اعتقادی و یک نوع تکبر، خود برتر‌بینی دارند و همه این‌ها به دلیل دور بودن از اخلاق اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

فروزنده افزود: برخی از این فرزندان مانند پدرانشان دنبال اشرافیگری هستند و لفظ آقازاده را نباید برای این اشخاص به کار برد.

,

وی تصریح کرد: این اشخاص به نظام آسیب می‌زنند و خود را چهره ای می‌دانند که بی‌جهت از منافع ملی سواستفاده می‌کنند و دستگاه‌های نظارتی و قضائی نباید اجازه دهند این لکه‌های ننگ در دل جمهوری اسلامی رشد کنند.

,

عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه برخی از فرزندان مسئولین لقب آقازاده را مصادره کردند اظهار داشت: این‌ها به جای اینکه تعهد به انقلاب داشته باشند و بر اساس موازین اسلامی زمانی که مسئولیت می‌گیرند عمل کنند، نه تنها نزدیکانشان را در امور مملکت دخالت نمی‌دهند، بلکه اجازه سو استفاده از جایگاه خود را به آن‌ها می‌دهند.

,

وی عنوان کرد: فرزندان برخی از مسئولین امروزه طبقه‌ای شدند که  رانت و فساد در آن‌ها گسترش دارد و برخورد با این اشخاص، یکی از واجباتی است که بر عهده همه نیروهای انقلابی می‌باشد تا مشخص شود نظام جهموری اسلامی به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد که چنین افرادی رشد کنند.

,

فروزنده به اشرافیگری کارگزاران اشاره کرد و گفت: اخلاق اشرافیگری در دل کارگزارن و امثال کارگزاران بوده که متاسفانه امروزه برخی از مسئولین دستگاه‌های دولتی به همان شیوه و به صورت گسترده فعالیت می‌کنند و همچنین با واردات بی رویه تولید را زمین‌گیر کردند.

,

معاون پارلمانی دولت سابق اضافه کرد: وزرا و مسئولان دولتی باید از نزدیکان خود مراقبت کنند و همانطور که مشی امام(ره) و مقام معظم رهبری اجازه نداد از نزدیکانشان در امور مملکت دخالت کنند این افراد هم باید همان راه را دنبال کنند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه