اخبار داغ

تحقق اقتصاد مقاومتی با کشت سبزی و صیفی جات در باشت/شهروند باشتی اقتصاد مقاومتی را به خانه اش برد+تصاویر

تحقق اقتصاد مقاومتی با کشت سبزی و صیفی جات در باشت/شهروند باشتی اقتصاد مقاومتی را به خانه اش برد+تصاویر
علیناز آذربخت کارمند آموزش و پرورش باشت با کشت سبزی خوردنی در ۳۰۰ متر مربع از باغچه نزدیک به منزلش توانسته علاوه بر تامین سبزی و صیفی جات منزل خود یک کار اقتصادی راه اندازی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  باشت نیوز ، علیناز آذربخت کارمند آموزش و پرورش باشت با کشت سبزی خوراکی در 300 متر مربع از باغچه نزدیک به منزلش توانسته علاوه بر تامین سبزی و صیفی جات منزل خود یک کار اقتصادی راه اندازی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  باشت نیوز ، علیناز آذربخت کارمند آموزش و پرورش باشت با کشت سبزی خوراکی در 300 متر مربع از باغچه نزدیک به منزلش توانسته علاوه بر تامین سبزی و صیفی جات منزل خود یک کار اقتصادی راه اندازی کند., باشت نیوز ، ,

اقتصاد مقاومتی نامی است آشنا که چند سالی است از سوی مقام معظم رهبری با رویکرد اقتصاد داخلی در حال ترویج است.

,

 

,
اقتصادی که اگر همه همت کنند ایران را از هر لحاظ خودکفا می کند و علاوه بر اینکه نیاز کشور برطرف می شود، حتی می توان تولیدات داخلی را به دیگر کشورهای جهان صادر نمود.
,
 
,
 
,
متأسفانه در تفکر بیشتر مسئولان و مردم اقتصاد مقاومتی یعنی یک کار اقتصادی با تولید بسیار انبوه و سود بسیار فراوان، در حالی که اقتصاد مقاومتی در اصل تعریف از تولید خرد آغاز می شود تا به تولید انبوه برسد و این مستلزم ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان و همت مردم است.
,
 
,
 
,
علیناز آذربخت کارمند آموزش و پرورش باشت با کشت سبزی خوراکی در 300 متر مربع از باغچه نزدیک به منزلش توانسته علاوه بر تامین سبزی و صیفی جات منزل خود یک کار اقتصادی راه اندازی کند.
,
 
,
,
, ,
 
,
وی می گوید: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی و خودکفایی در کشور تصمبیم گرفتم این کار را انجام دهم تا هم بار هزینه ها را بر دوش خانواده ام کم کنم و هم یک راه درآمد زایی ایجاد کرده باشم.
,
 
,
,
, ,
 
,
آذربخت با اشاره به طبیعی بودن محصولات عنوان کرد: امروزه به همه زمین های کشاورزی کودهای شیمیایی داده می شود که بسیار برای انسان و زمین کشاورزی مضرر است.
,
 
,
وی افزود: در این باغچه کوچک کشت سبزی خوراکی و صیفی جات از کود استفاده نکرده و محصولات آن کاملا طبیعی است.
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
 
,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
,
, ,
 
,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه