اخبار داغ

گام نهایی حضور فرنگی کار ایذه‌ای در مسابقات جهانی فرانسه

گام نهایی حضور فرنگی کار ایذه‌ای در مسابقات جهانی فرانسه
بویری گفت: هفته دوم مرداد یک کشتی نهایی که احتمالا با سعید عبدولی باشد، انجام خواهم داد و در صورت پیروزی و تایید کادر فنی به مسابقات جهانی فرانسه اعزام می شوم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛پیام بویری قهرمان وزن ۷۵ کیلوگرم مسابقات انتخابی تیم ملی در گفتگو با عصر ایذه ضمن بالا دانستن سطح مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار کرد: تمام مدعیان این وزن با آمادگی کامل در مسابقات انتخابی شرکت کرده بودند تا مسافر مسابقات جهانی فرانسه شوند و این سطح مسابقات را بسیار بالا برده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر ایذه ,

وی افزود: بعد از مصدومیتی که از ناحیه رباط صلیبی برای من پیش آمد، حدود ۸ ماه پیش عمل جراحی انجام دادم، این رقابت‌ها به نوعی اولین تورنومنت مهم من بعد از سپری کردن دوران نقاهت بود.

,

قهرمان جوانان جهان درباره اعزام به مسابقات جهانی فرانسه عنوان کرد: چون من یک وزن پایین تر آمده بودم قرار بود که اگر در بین سه نفر برتر قرار گرفتم به این مسابقات اعزام شوم که خوشبختانه توانستم قهرمان مسابقات شوم و شبهات را از بین ببرم.

,

پیام بویری درباره نظر کادر فنی روی سعید عبدولی گفت: طبق اعلام کمیته فنی ، سعید عبدولی هفته دوم مرداد ابتدا باید با نفر سوم مسابقات انتخابی تیم ملی مبارزه کند، در صورت پیروزی‌ با نفر دوم مصاف خواهد داد و در صورت پیروزی باید باهم روبرو شویم تا نفر برگزیده به مسابقات جهانی فرانسه اعزام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه