اخبار داغ

رئیس مرکز فنی و حرفه ای گنبدکاووس:

۵ آموزشگاه غیردولتی در هفته ملی مهارت در شهرستان افتتاح شد

۵ آموزشگاه غیردولتی در هفته ملی مهارت در شهرستان افتتاح شد
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گنبدکاووس در حاشیه مراسم گرامیداشت هفت ملی مهارت گفت: ۵ آموزشگاه غیر دولتی در هفته ملی مهارت در شهرستان افتتاح شد و تعداد آموزشگاههای گنبد به ۷۱ آموزشگاه رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قابوس نامه، یحیی عباسی افزود: از این 5 آموزشگاه افتتاح شده که شامل آموزشگاه خیاطی، آموزشگاه ساخت طلا و جواهر ،آموزشگاه رایانه و آموزشگاه موسیقی است ، یک آموزشگاه  و در کل 61 آموزشه در گنبد مختص بانوان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،,

وی همچنین گفت: علی رغم کمبود نیرو در بخش دولتی نیز با تعامل خوب بین مسئولین شهرستان عملکرد خوبی داشته ایم.

,

عباسی به دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مهدی شکوری با حضور معاون مدیرکل فنی و حرفه ای خبرداد و گفت: به مناسبت هفته ملی مهارت روز پنج شنبه نیز غبارروبی مزار شهدا را خواهیم داشت.

,

نمایندۀ مردم گنبد و بخش داشلی برون در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم عدم عملی بودن آموزش های علمی دانش آموزان و دانشجویان را یکی از مشکلات عنوان کرد که فنی و حرفه ای می تواند این خلا را پر کند.

,

قره جه طیار همچنین با اشاره به مسئله اشتغال و معیشت مردم به عنوان یک مسئله مهم تصریح کرد: حل این مسئله نیازمند تعامل دو سویه مردم و مسئولین است تا با حل این معضل بویژه برای آینده سازان کشور، مبارزه کنند .

,

وی همچنین گفت: در هر عرصه ای که مردم به صورت خودجوش وارد میدان شده اند قطعا به موفقیت رسیده ایم و با ظرفیت خوبی که در بخش تعاون و کار و فنی و حرفه ای وجود دارد بی شک در راستای حل معضل اشتغال موفق خواهیم شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه