اخبار داغ

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) ناحیه فارسان گفت:

عزت دنیا و آخرت درگرو عفاف و حجاب است

عزت دنیا و آخرت درگرو عفاف و حجاب است
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) ناحیه فارسان گفت: عزت دنیا و آخرت درگرو پاک‌دامنی، عفاف و حجاب است نباید دختران ما الگوی خود را از غربی‌ها بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیرغار به مناسبت آغاز دهه کرامت و میلاد خجسته حضرت معصومه (س)، کاروان سفیران نور از خدام حرم حضرت معصومه (س) پیش از ظهر دیروز  وارد شهرستان فارسان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیرغار , پیرغار,


عیادت از بیماران بیمارستان‌های فارسان و شهرکرد ، شرکت در جشن‌های دهه کرامت، حضور در زندان‌ها و مراکز اصلاح تربیت، حضور در مرکز نگهداری ایتام و کودکان بی‌سرپرست، غبار‌روبی و عطر‌افشانی گلزار شهدا ازجمله برنا‌مه‌های سفر سه‌روزه این کاروان به شهر‌های شهرکرد، فارسان، هارونی و اشکفتک است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) ناحیه مقاومت بسیج فارسان در حاشیه جشن میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) که در پارک قلمستان فارسان با حضور کاروان سفیران نور برگزار شدگفت : اول ذی القعده روز ولادت حضرت معصومه(س)، روز دختر و شروع دهه کرامت می‌باشد که بانوان به‌خصوص دختران جوان در حیا، حجاب، عفاف و پاک‌دامنی به حضرت معصومه(س) باید اقتدا کنند.
 
کبرا مالکی عزت دنیا و آخرت را درگرو پاک‌دامنی، عفاف و حجاب دانست و افزود: نباید دختران ما الگوی خود را  از غربی‌ها بگیرند.

وی بابیان اینکه به‌جای رفتن به دنبال سبک زندگی غربی باید از الگوهای مقدس که ملتی را زنده می‌کنند و عزت می‌آورند، الگوپذیری کنند.

سه خصوصیت حضرت فاطمه معصومه(س)

وی با اشاره به سه خصوصیت حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت :  از خصوصیات آن بانوی باکرامت صرفه‌جویی ایشان بود و باوجوداینکه امکانات زیادی در اختیار ایشان بود هیچ‌گاه اسراف نمی‌نمودند و به گفته خود ایشان از مادرشان حضرت زهرا (س) آموخته بودند .

ایشان تصریح کردند : دومین خصوصیت ایشان حجاب و عفاف بود که بانوان ما باید از آن حضرت یاد بگیرند و حجاب و کرامت خود را حفظ کنند .سومین خصوصیت ایشان تلاش و پشتکار این بانوی بزرگوار بود که باعث گردید ایشان به درجه معصومیت برسند .

دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌القعده است که آغازش با ولادت حضرت معصومه (ع) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا (ع) است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, سه خصوصیت حضرت فاطمه معصومه(س),
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه