اخبار داغ

فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع):

برای استمرار پیشرفت و پیروزی انقلاب باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم

برای استمرار پیشرفت و پیروزی انقلاب باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم
فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد گفت: برای استمرار پیروزی انقلاب و پیشرفت باید همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سردار رنجبرزاده در مراسم یادواره شهدای روحانی اهل سنت مهاباد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا،  امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون پاک شهداست دانست و گفت: ما باید با الگو قرار دادن رشادت ها و اخلاص شهدا  دلاوری های این عزیزان را ارج نهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با اشاره به فرموده امام راحل شهدا را ولی نعمتان انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: از این رو عزتمندی ما در دنیا و آخرت در گرو الگو گیری از شهدا می باشد.

,

فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و سپاه مهاباد، با اشاره به شاخصه ها و فضایل اخلاقی شهدا معنویت، خدا محوری و عبودیت را از جمله این شاخصه ها عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب به خیال باطل خود فکر می کردند که با شهادت آنها راه و آرمان های شهدا به فراموشی سپرده خواهد شد در حالی که راه آنان ادامه پیدا کرد.

,

سردار رنجبر زاده با تاکید بر بازخوانی زندگی شهدا اظهار داشت: بنابراین طبق وعده خداوند پیروزی از آن مسلمانان است و ما نباید جز خدا از هیچ قدرتی بترسیم.

,

وی رژیم صهیونیستی و سران گروه های تکفیری را شمر زمان دانست و افزود: به همین اساس امروز مدافعان حرم در راه حفظ اسلام سینه خود را سپر کرده و در عراق و سوریه با دشمنان در حال نبرد هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: بنابراین برای استمرار این پیروزی و پیشرفت باید همواره پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه