اخبار داغ

شهردار شهر گلستان:

ساخت دومین پروژه مخصوص بانوان به زودی کلید می خورد

ساخت دومین پروژه مخصوص بانوان به زودی کلید می خورد
شهردار شهرگلستان گفت: بوستان ویژه بانوان به عنوان دومین پروژه ویژه بانوان گلستانی در شهرک سبزدشت به زودی احداث خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، بهروز کاویانی شهردار شهرگلستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و اهداف مجموعه مدیریت شهری، بیان داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) در رابطه با اهمیت و لزوم توسعه فضای سبز و کاشت درختان، بوستان بانوان شهرگلستان در ۲۲ هزار مترمربع با به روز ترین امکانات در شهرک سبزدشت ساخته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی همچنین با بیان اینکه بوستان به صورت محصور شده فقط مخصوص بانوان خواهد بود، گفت: تمام امکانات مورد نیاز برای بانوان گلستانی از قبیل پیست دومیدانی، سایت تندرستی، زمین‌های ورزشی، جایگاه ورزش صبحگاهی و سینمای روباز، زمین بازی کودکان، سایت اسکیت، شطرنج، پینگ پنگ، مطالعه و کتابخوانی، آلاچیق و دیگر امکانات رفاهی مانند پارکینگ و نمازخانه در آن پیش بینی شده تا این فضا، به پارکی متفاوت و منطقه تفریحی ویژه برای علاقمندان تبدیل شود.

,

کاویانی در ادامه با تاکید بر اینکه بوستان بانوان سبزدشت دومین فضای ویژه بانوان در شهرگلستان است، تصریح کرد: اولین طرح ویژه بانوان در شهرگلستان سالن ورزشی طبقه فوقانی ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی در شهرک امام حسین (ع) بود که سال گذشته به مرحله بهره برداری رسید و بزودی پارک ویژه بانوان به عنوان دومین طرح ویژه بانوان از سوی شهرداری گلستان وارد مدار می شود.

,

وی در رابطه با دیگر اقدامات انجام شده برای بانوان گلستانی، اظهار داشت: البته ما در پروژه سرای محله که اخیراً عملیات ساخت آن شروع شده است هم برای بانوان فضای لازم را به منظور فعالیت های فرهنگی پیش بینی کرده ایم.

,

شهردار شهرگلستان توجه به بانوان در جامعه را امری الزامی دانست، و تبیین کرد: ما قبول می کنیم که در سال‌های گذشته نسبت به بانوان کم توجهی شده است که آن هم دلایل خود را دارد، و البته هم اکنون به دنبال جبران کمبودها هستیم.

,

وی در پایان باتوجه به اینکه پروژه یاد شده دارای اهمیت بالایی می باشد، افزود: ایجاد پارک بانوان یکی از برنامه‌های جدی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهرگلستان در سال جاری است که بر اساس برنامه عملیات عمرانی احداث آن از شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه