اخبار داغ

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان خبر داد؛

نجات معجزه‌آسای بانوی جوان محبوس در انبوه دود حریق شهر بهارستان + تصاویر

نجات معجزه‌آسای بانوی جوان محبوس در انبوه دود حریق شهر بهارستان + تصاویر
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان با اشاره به حریق طبقه چهارم یک ساختمان در شهر بهارستان، اظهار کرد: گروه اعزامی جان یک بانوی جوان که در طبقه چهارم در میان انبوهی از دود محبوس شده بود را نجات دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شریعتی در گفتگو با صاحب‌نیوز، اظهار کرد: ساعت 23 روز گذشته سه‌شنبه (سوم مردادماه) یک مورد گزارش حریق در ساختمان چهار طبقه در شهر بهارستان (اصفهان) به سامانه 125 آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، بابیان اینکه به‌سرعت  اکیپ ایستگاه آتش‌نشانی شهر بهارستان به محل اعزام شدند و پس از حضور با توجه شرایط  با اعلام نیاز  نیروی کمکی به سامانه ۱۲۵  اصفهان ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان ایستگاه‌های 13 ،12، یک دستگاه نردبان از ایستگاه یک و یک دستگاه خودرو تنفسی به همراه افسر کشیک را به محل حادثه اعزام کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: مسیر اتوبان و خلوتی آن موقع مسیر عاملی شد تا نیروهای کمکی از اصفهان به توانند با سرعت‌بالا به محل برای کمک به سایر همکاران خود اعزام شوند.

,

شریعتی در مورد جزییات امدادرسانی و گستردگی این حریق در ساختمان چهار طبقه، اظهار کرد: گروه اعزامی پس از رسیدن به محل حادثه،  شاهد حریق و دود ناشی از حریق در طبقه چهارم مجتمع مسکونی بودند که با توجه به دود و شعله  و وجود مواد قابل اشتعال در محل بلافاصله به دو گروه مجزا تقسیم و همزمان اکیپ اول با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس مقاوم در برابر حریق شروع به جستجو در دود در تمام طبقه‌ها و گروهدوم نسبت به اطفاء حریق و تخلیه دود اقدام  کرد.

,

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اقدام سریع تیم اعزامی در انتقال یک بانوی جوان که  در طبقه چهارم در میان انبوهی از دود محبوس شده بود ، تأکید کرد: نجات این فرد به‌صورت یک معجزه بود؛ حضور به‌موقع آتش‌نشانان در محل و عکس‌العمل سریع آنان از سرایت حریق به سایر طبقه‌های دیگر و هم‌چنین ساختمان‌های مجاور جلوگیری به عمل آورد،  که در صورت مهار نشدن می‌توانست خسارات جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد.

,

شریعتی گفت: عملیات مذکور حدود ساعت 40 دقیقه بامداد امروز چهارشنبه به پایان رسید.

,

وی اظهار کرد: سه تن  از آتش‌نشانان جان‌برکف که دو نفر از آن‌ها از عوامل آتش‌نشانی اصفهان و یک نفرشان از نیروهای بهارستان بود در حادثه فوق دچار دودگرفتگی شده بودند که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان انتقال و خوشبختانه از وضعیت مساعدی برخوردار هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه