اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رشتخوار خبر داد:

اجرای گشت اعضاء کارگروه آرد و نان از واحدهای نانوایی در رشتخوار

اجرای گشت اعضاء کارگروه آرد و نان از واحدهای نانوایی در رشتخوار
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رشتخوار از اجرای گشت اعضاء کارگروه آرد و نان از واحدهای نانوایی در رشتخوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر احمدی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رشتخوار در گفتگو با چهل ماه نیوز، در رابطه با گشت بازرسین کارگروه آرد و نان در بخش جنگل و آستانه این شهرستان گفت: در راستای اجرای وظایف سازمانی و مصوبات کارگروه آرد و نان شهرستان، گشت مشترکی با حضور اعضاء این کارگروه جهت بازرسی از واحد‌های نانوایی در بخش جنگل و آستانه شهرستان به عمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

وی در ادامه در رابطه با بازدید بازرسین کارگروه آرد و نان در این شهرستان گفت: همزمان با اجرای این طرح از 20 واحد نانوایی فعال در بخش جنگل و آستانه شهرستان رشتخوار بازدید و کلیه فعالیت‌های صنفی، بهداشتی و خدمات رسانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

,

 

,

احمدی هدف از اجرای این طرح را در جهت بهبود کیفیت نان و خدمات رسانی بهتر در این زمینه به مردم عنوان و تصریح کرد: با بازدید‌های به عمل آمده توصیه‌های لازم به نانوایها در جهت هرچه بهتر اجرا شدن خدمات توصیه شد.

,

 

,

رئیس شورای آرد و نان شهرستان رشتخوار از برخورد با سه نانوایی متخلف در این طرح خبر داد و یادآور شد: در این بازدید سه واحد نانوایی متخلف شناسایی و پرونده تخلف آنان با عنوان گران‌فروشی، عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و عدم رعایت ضوابط قانونی تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی و ارسال شد.

,

 

,

لازم به ذکر است در این شهرستان تعداد 60 واحد نانوایی شهری و روستایی یارانه پز به مردم خدمات  رسانی می کنند که از  ابتدای  سال 96 تعداد 150 مورد بازرسی از سطح نانوایی های شهرستان بعمل آمد و 13 مورد تخلف  شناسایی و پرونده واحد‌های متخلف تنظیم و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه