اخبار داغ

برترین های قرآنی آذربایجان غربی مشخص شدند

برترین های قرآنی آذربایجان غربی مشخص شدند
همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات استانی قرآن کریم آذربایجان غربی، نفرات برتر این رقابت ها نیز مشخص شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،نفرات برتر بخش برادران مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در آذربایجان غربی مشخص شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در چهلمین دوره از این رقابت ها و در بخش قرائت تحقیق، آقایان سجاد علیپور از خوی، بابک ولیزاده از ارومیه و علی آذربان از ارومیه رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

,

همچنین در بخش قرائت ترتیل، محمد محمدی از ارومیه اول شد و رضا سلطانی و روح الله اکبری هر ۲ از خوی رتبه های بعدی را به دست آوردند.

,

علیرضا عیوضی و سینا طلایی هر ۲ از ارومیه و حامد فتاحی از بوکان نیز در بخش حفظ کل اول تا سوم شدند.

,

در رشته حفظ ۲۰ جزء علی محمدنژاد اصل از خوی رتبه اول را کسب کرده و بهرام شاهویران و حسین مهدیزاده از ارومیه دوم و سوم شدند.

,

سید جواد حسن پور از چایپاره، سید محمد ایرانی از ارومیه و سالار حداد طلاتپه از سلماس در رشته حفظ ۱۰ جزء و تاج الدین شاهمرادی از ارومیه، کیوان سرخ روی از ارومیه و ابوبکر اصلی راد از سردشت در رشته حفظ ۵ جزء، اول تا سوم شدند.

,

همچنین در بخش اذان این دوره از رقابت ها مرتضی موذنی از ارومیه، وحید سیاح از ارومیه و ابوعلی مقدس از اشنویه اول تا سوم شدند و در رشته دعاخوانی عمار قلیپور به رتبه اول دست یافت، حافظ علیزاده از شوط و حسین احیای از ماکو نیز دوم و سوم شدند.

,

مراسم اختتامیه این رقابت ها هم اکنون در ماکو در حال برگزاری است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه