اخبار داغ

واکنش علمای اهل سنت به وضع تحریم های جدید علیه ایران؛

تحریم های جدید عاقبت اعتماد بیجا به کدخداست/ هویت برجام از هم پاشیده شده

تحریم های جدید عاقبت اعتماد بیجا به کدخداست/ هویت برجام از هم پاشیده شده
علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اعمال تحریم های جدید علیه ایران نشان دهنده اعتماد بیجا به کدخداست، عنوان کردند: هویت برجام با وضع تحریم های جدید از هم پاشیده و نشان می دهد که برجام هیچ ضمانت اجرایی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، شب گذشته طرح تحریم‌های شدید علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا به رأی گذاشته شد و ترامپ دوباره با تهدید ایران گفت که دیگر برجام رو تأیید نمی کنم؛ علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان نسبت به این اقدام آمریکا واکنش نشان داده و عنوان کردند:  هویت برجام با وضع مادر تحریم ها از هم پاشید و تحریم های آمریکا نشان می دهد که برجام هیچ ضمانت اجرایی ندارد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
هویت برجام با  اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران از هم پاشید
, هویت برجام با  اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران از هم پاشید,
مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با عصرهامون با بیان اینکه آمریکا به دلیل دشمنی هایی که از ابتدای انقلاب با نظام داشته است توقعی بیش از این نمی رفت، اظهار داشت: با توجه به اینکه قراردادی با 5+1 بسته شد از لحاظ سیاسی واجب است که تمام اعضاء پایبند به این اهداف باشند .
, عصرهامون ,
وی با بیان اینکه آمریکا با وضع تحریم های جدید هدفی جز از پا در آوردن نظام ندارد، ادامه داد: آمریکا به دلیل اینکه نه تعهد اخلاقی دارد و نه سیاست را مراعات می کند همیشه از قانون جنگل پیروی می کند و همواره به دنبال ضعیف کرده نظام است.
 
,
,
آمریکایی ها هیچگاه به تعهدات خود پایبند نیستند
, آمریکایی ها هیچگاه به تعهدات خود پایبند نیستند,
مولوی سلامی اضافه کرد: این کشو در صدد سکوت نظام است اما این تحریم ها همچنان که از اوایل انقلاب بوده نه تنها نظام ما را تضعیف نکرده بلکه همواره  قوی تر شده ایم.
,
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تبعات منفی به آمریکا بر می گردد، خاطر نشان کرد: این اقدام آمریکا زمینه امادگی برای مقاومت و مبارزه با شرارت های را برای ما در مقابل این کشور بیشتر فراهم می کند و مردم ما با هدف و جدیت بیشتر و اراده مصمم تر به جلو خواهند رفت.
,
وی با بیان اینکه این ها مادر تحریم هاست، افزود: گمان می رفت اگر تعهدی داده شود آمریکا پای تعهد می ماند اما نه تنها تحریم ها حذف نشد بلکه به تعداد آن ها علی رغم پیگیری همه تعهدات از سوی ایران افزوده شد لذا این کار آمریکا نقض برجام بوده و هویت برجام را از هم پاشید.
,
 
,
نقض برجام مادر تحریم ها است
, نقض برجام مادر تحریم ها است,
مدرس حوزه علمیه جالق اظهار داشت: هدف اصلی آمریکا از وضع تحریم های جدید کنار کشیدن ایران از صحنه سیاسی و بین المللی است.
,
اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه شهر جالق در گفت و گو با شستون اظهارداشت: هدف اصلی آمریکا از وضع تحریم های جدید کنار کشیدن ایران از صحنه سیاسی و بین المللی است.
, شستون ,
وی در ادامه افزود: آمریکا در راس دشمنان قرار دارد و دشمنی آنها تبدیل به دوستی نخواهد شد و آمریکا باز هم در طرحی جدید تحریم هایی را وضع کرده است که ایران، روسیه و کره شمالی شامل آن می شوند.
 
,
,
هدف آمریکا کنار کشیدن ایران از صحنه سیاسی است
, هدف آمریکا کنار کشیدن ایران از صحنه سیاسی است,
مولوی رئیسی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور آمریکا خواهان دوستی با ملت ایران نیست و بداند که اگر ما با آنها مذاکره کردیم بخاطر مسائل بین المللی بوده است.
,
وی اذعان داشت: برجام یک مسئله جهانی بوده است و هزینه های هنگفتی در آن صرف شد و نقص برجام از سوی آمریکا خیانت محسوب می شود و باعث شد که هوشیاری ملت و مسئولین افزوده شود تا بتوانند دقیق تر مسائل بین لمللی را پی ریزی کنند.
,
مولوی رئیسی گفت: نقض برجام از سوی آمریکا و وضع تحریم های ظالمانه مادر تحریم ها تلقی  می شود  و آمریکا از نیروهای ایران و سپاه در هراس است و این بازوی ولایت اسلامی است و می خواهد سپاه را تحریم کند تا نتواند عملیات های هدفمند خود را دنبال کند.
 
,
,
تحریم های آمریکا نشان می دهد که برجام هیچ ضمانت اجرایی ندارد
, تحریم های آمریکا نشان می دهد که برجام هیچ ضمانت اجرایی ندارد,
مولوی بلال مقدسیان گفت: تحریم های 2 سال گذشته آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران به خوبی نشان می دهد که برجام هیچ ضمانت اجرایی ندارد.
,
مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان در گفتگو با دلگان پرس با اشاره به تحریم های گسترده آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: از زمان توافق برجام که بیش از 2 سال می گذرد، تاکنون دولت آمریکا به صورت مکرر این توافق نامه را نقض کرده است.
, دلگان پرس,
وی با تاکید بر اینکه تاریخ ثابت کرده که دولت آمریکا غیرقابل اعتماد است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران برای جلب اعتماد طرف مقابل کارهای زیادی انجام داده است اما تاکنون طرف مقابل اقدامی انجام نداده است.
,
امام جمعه اهل سنت اسفند شهرستان دلگان ادامه داد: با توجه به اینکه در 2 سال گذشته بعد از توافق برجام بارها نقض شده است، این نشان می دهد که برجام هیچ ضمانت اجرایی ندارد و برای آمریکایی ها بیشتر شبیه به یک کاغذ پاره است.
,
مولوی بلال مقدسیان ادامه داد: دولتمردان ما باید پاسخ محکم و قاطعی به دولت آمریکا در خصوص نقض برجام توسط بدهند.
,
وی خاطرنشان کرد: دولت های آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره سعی داشته اند که نظام اسلامی ما را نابود کنند.
 
,
,
تحریم های جدید و نقض برجام عاقبت اعتماد بیجا به کدخداست
, تحریم های جدید و نقض برجام عاقبت اعتماد بیجا به کدخداست,
امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون عنوان کرد: شب گذشته اعمال تحریم های جدید علیه ایران و نقض واضح برجام رخ داد که نشان دهنده اعتماد بیجا به کدخداست.
,
مولوی عبدالله حسن زهی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: با توجه به تحریم های جدید توسط آمریکا و نادیده گرفتن برجام انتظار می رود دستگاه دیپلماسی فعال تر عمل کرده و مقابله به مثل کند.
, اوشیدا ,
وی افزود: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که به آمریکا و طرف های غربی نباید اعتماد کرد اما گروه مذاکره کننده بی توجه به فرمایشات نقام معظم رهبری به کار خود ادامه دادند و حتی برجام را یک پیروزی برای ملت ایران معرفی کردند.
,
مولوی حسن زهی خاطرنشان کرد: همان گونه که طرف آمریکایی برجام را نقض کرد و عدم پایبندی خود را به مفاد آن اعلام کرد ایران اسلامی نیز باید انرژی هسته ای را از سر گیرد.
,
امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون خاطرنشان کرد: بازگشت به دوران قبل از برجام بسیار هزینه بر است اما با توجه به اینکه آمریکا عدم پایبندی خود را به اثبات رساند انتظار می رود ایران نیز مسیر قبلی خود را ادامه دهد.
,
وی تاکید کرد: ملت ایران با دارا بودن رهبری بصیر هیچ گونه ترسی از تهدیدات آمریکا وسایر دولت های غربی ندارند و در این راستا هشت سال دفاع مقدس آن را به اثبات می رساند.
 
,
,
برجام زنگ تفریح سیاست مداران آمریکایی شده است
, برجام زنگ تفریح سیاست مداران آمریکایی شده است,
کارشناس دینی اهل سنت هیرمند تصریح کرد: آمریکا به بدعهدی در برابر وعده هایی که می دهد معروف است، اما هیچگاه در برابر ایران موفق نبوده است.
,
مولوی نادر بزی مدرس حوزه علمیه و کارشناس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند؛ اظهار داشت: تحریم های آمریکا علیه ایران نه تنها در گذشته بلکه اکنون هم وجود دارد.
, ندای هیرمند,
وی تحریم های آمریکا علیه ایران را خصمانه دانست و افزود: دولت مردان ما باید تدبیری بیاندیشند تا در برابر این تحریم ها واکنش جدی نشان دهند.
,
مولوی بزی تصریح کرد: آمریکا به بدعهدی در برابر وعده هایی که می دهد معروف است، اما هیچگاه در برابر ایران موفق نبوده است.
,
کارشناس دینی اهل سنت شهرستان هیرمند عنوان کرد: ایران پس از انقلاب اسلامی ایران روند رو به رشد خود را حفظ کرده است و نیازی به کشورهایی همچون آمریکا ندارد لذا برجام نیز زنگ تفریح سیاست مدارن آمریکایی در این میان بود.
,
وی عنوان کرد: ایران نشان داد که پایبندی خود را به برجام را حفظ می کند اما این آمریکایی ها بودند که نقض برجام را می خواهند رقم بزنند و  اگر آمریکا برجام را نقض کند قطعاً ملت ایران جواب قطعی را به آنان خواهن داد.
 
,
,
تشدید تحریم ها بهانه ای برای نفوذ درامور امنیتی جمهوری اسلامی ایران است
, تشدید تحریم ها بهانه ای برای نفوذ درامور امنیتی جمهوری اسلامی ایران است,
مولوی ریگیان پور گفت: کشورهای غربی با بهانه تراشی های متفاوت به دنبال نفوذ درمسائل امنیتی جمهوری اسلامی ایران هستند هیچگاه نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.
,
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور درگفتگو با لادیز؛ با اشاره به تکرار بدعهدی های آمریکا در رابطه با برجام اظهار کرد: دولت آمریکا با اقرار به پایبند بودن ایران به توافق برجام بازم عهد شکنی کرد و تحریم های جدیدی بر علیه ایران تصویب کرد همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که هیچگاه نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.
, لادیز,
وی افزود: رویکرد آمریکا و غربی ها با روی کار آمدن دولت جدید تغییر کرده ودرفکر این هستند که بیش از پیش در مسائل کشوری و امنیتی ایران به بهانه های مختلف دخالت کنند.
,
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه خاطر نشان کرد: افزایش تحریم ها خللی در اراده و استقامت ملت ایران وارد نخواهد کرد و امیدواریم دولت در کابینه جدید بهتراز گذشته در سیاست های داخلی و خارجی عمل کند.
,
وی تصریح کرد : پشت پرده همه این تحریم ها لابی صهیونیستی قرار دارد و با نقشه ها و توطئه های خودش مجلس آمریکا را هدایت و رهبری می کند .
,
مولوی ریگیان پور اقدامات رژیم صهیونیستی در مسجدالقصی را با تشدید تحریم های ایران از سوی آمریکا مرتبط دانست و اذعان کرد : غربی ها با اعمال تحریم های بیشتر به دنبال ضعیف کردن ایران و کنترل قدرت ایران در خاورمیانه هستند چرا که رژیم صهیونیستی از سوی ایران احساس خطر می کند .
 
,
,
تحریم های جدید کاملاً مغایر با برجام است
مولوی یونس هاشمزهی امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به وضع تحریم های جدید علیه ایران با حداکثر آرا در آمریکا، اظهار کرد: برجام از همان ابتدا مشخص بود که هیچ اثر مثبتی برای ایران ندارد بلکه سبب تشدید و افزایش تحریم ها نیز و گستاخی مسئولان و رئیس جمهور آمریکا نیز شده است.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی همواره بر تعهدات خود پایبند بود، تصریح کرد: تحریم های جدید بسیار پیچیده تر از قبل و به مادر تحریم ها لقب گرفته است.
مولوی هاشمزهی بیان کرد: تحریم های شب گذشته آمریکا بر علیه ایران اسلامی مغایر با بندهای مذاکرات برجام است و این تحریم ها و تهدیدات درباره مسائل موشکی و اتهام ایران در حمایت از تروریست بهانه برای افزایش و اضافه کردن تحریم ها بود.

مسؤولان در مقابل گستاخی های آمریکا پاسخ محکمی بدهند
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش با بیان اینکه آمریکا همواره به دنبال تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استٰ اذعان کرد: استکبار جهانی از قدرت و عظمت سپاه در منطقه حراس دارد اما باید بداند که ایران اسلامی هرگز در مقابل تحریم های قبل و جدید سر تعظیم فرود نمی‌آوریم و آمریکا هر غلطی می خواهد انجام دهد.
وی اظهار کرد: مسئولان باید نسبت به تحریم های جدید آمریکا واکنش جدی نشان دهند و بدانند که آمریکا هرگز قابل مذاکره و سازش نیست؛ تنها راه پاسخگویی به قلدرها، درشتی کردن و بلکه خرد کردن گردن آنان است و این دیدگاه اسلام در مقابله با دشمن است.
انتهای پیام/
,
تحریم های جدید کاملاً مغایر با برجام است
, تحریم های جدید کاملاً مغایر با برجام است,
مولوی یونس هاشمزهی امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به وضع تحریم های جدید علیه ایران با حداکثر آرا در آمریکا، اظهار کرد: برجام از همان ابتدا مشخص بود که هیچ اثر مثبتی برای ایران ندارد بلکه سبب تشدید و افزایش تحریم ها نیز و گستاخی مسئولان و رئیس جمهور آمریکا نیز شده است.
, تفتان ما,
وی با بیان اینکه ایران اسلامی همواره بر تعهدات خود پایبند بود، تصریح کرد: تحریم های جدید بسیار پیچیده تر از قبل و به مادر تحریم ها لقب گرفته است.
,
مولوی هاشمزهی بیان کرد: تحریم های شب گذشته آمریکا بر علیه ایران اسلامی مغایر با بندهای مذاکرات برجام است و این تحریم ها و تهدیدات درباره مسائل موشکی و اتهام ایران در حمایت از تروریست بهانه برای افزایش و اضافه کردن تحریم ها بود.

مسؤولان در مقابل گستاخی های آمریکا پاسخ محکمی بدهند
,
,
, مسؤولان در مقابل گستاخی های آمریکا پاسخ محکمی بدهند,
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش با بیان اینکه آمریکا همواره به دنبال تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استٰ اذعان کرد: استکبار جهانی از قدرت و عظمت سپاه در منطقه حراس دارد اما باید بداند که ایران اسلامی هرگز در مقابل تحریم های قبل و جدید سر تعظیم فرود نمی‌آوریم و آمریکا هر غلطی می خواهد انجام دهد.
,
وی اظهار کرد: مسئولان باید نسبت به تحریم های جدید آمریکا واکنش جدی نشان دهند و بدانند که آمریکا هرگز قابل مذاکره و سازش نیست؛ تنها راه پاسخگویی به قلدرها، درشتی کردن و بلکه خرد کردن گردن آنان است و این دیدگاه اسلام در مقابله با دشمن است.
انتهای پیام/
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه