اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان زابل:

همایش بزرگ پیاده روی در زابل برگزار می شود

همایش بزرگ پیاده روی در زابل برگزار می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان زابل عنوان کرد: به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر همایش بزرگ پیاده روی در شهرستان زابل برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود دهمرده در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: همایش بزرگ پیاده روی ویژه بانوان شهرستان زابل به مناسبت ولادت حضرت معصومه ( س) و روز دختر و فرا رسیدن دهه مبارک کرامت با حضور پرشور بانوان سیستانی برگزار می شود.

وی افزود: این همایش روز جمعه از فلکه شهرداری آغاز و در پارک بانوان (ملت ) خاتمه می یابد و در پایان به تعدادی از بانوان به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,

دهمرده خاطرنشان کرد: دختران مایه نشاط و پابرجایی خانواده هستند و با ورود خود به خانواده خیر و برکت را به همراه دارند بنابراین از جایگاه والایی برخوردار هستند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان زابل تصریح کرد: وجود سلامتی، نشاط و شادی در دختران به عنوان مادران آینده بسیار حائز اهمیت است بنابراین آنان می توانند با ورزش و حضور در باشگاه ها سلامتی و نشاط خود را تضمین کنند.

,

وی تاکید کرد: خوشبختانه با فرهنگ سازی های انجام شده حضور بانوان در ورزشگاه ها و بهره برداری از رشته های ورزشی در سال های اخیر پر رنگ شده و این موضوع جای بسی خوشحالی دارد.

دهمرده اظهار کرد: در منطقه ای مثل سیستان که محرومیت بالاست ورزش می تواند امید به زندگی را رونق و سبب رشد و پیشرفت منطقه شود.

انتهای پیام

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه