اخبار داغ

مشاور وزیر امور خارجه ایران:

همکاری ایران و روسیه اقدامی موثر برای مقابله با تحریم های آمریکاست/ اسرائیل و کشورهای عربی منطقه اولین قربانیان تشنج بین ایران و آمریکا خواهند بود

همکاری ایران و روسیه اقدامی موثر برای مقابله با تحریم های آمریکاست/ اسرائیل و کشورهای عربی منطقه اولین قربانیان تشنج بین ایران و آمریکا خواهند بود
مشاور وزیر امور خارجه ایران گفت: قراردادن تحریم های روسیه در مصوبه تحریم های علیه ایران یکی از اشتباهات طراح آن است؛ این امر نشان می دهد همکاری روسیه و ایران در مسائل راهبردی منطقه موفقیت آمیز بوده و اثرات سازنده ای داشته است و همکاری اقتصادی ایران و روسیه می تواند اقدام خوبی برای مقابله با تحریم های آمریکا باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شیخ الاسلام مشاور وزیر امور خارجه ایران در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در واکنش به تصویب طرح جامع تحریم‌های ایران در مجلس نمایندگان آمریکا گفت: این یک اشتباه راهبردی بزرگ است که کنگره و دولت آمریکا نسبت به ملت ایران انجام می دهند که بدون شک ضدیت ملت ایران با آمریکا را تشدید خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

مشاور وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه این اقدامات اثر جدی بر اراده ملت ایران نخواهد داشت، تصریح کرد: ملت ایران از اول انقلاب با اینگونه تحریم ها آشنا بوده و روند آنها تاکنون به شیوه های مختلف ادامه داشته است.

,

وی تاکید کرد: این تحریم ها دلیل دیگری بر بدعهدی آمریکا است که نشان می دهد غیرقابل اعتماد بوده و قول قرارهای آنها بی ارزش است.

,

شیخ الاسلام اذعان داشت: این تحریم ها به ضرر ملت آمریکا است و حتی به نفع رژیم صهیونیستی و برخی از شاه های عربی منطقه که تلاش کردند این طرح علیه ایران تصویب شود، نخواهد بود چرا که با رواج تشنج بین ما و آمریکا، اولین قربانی این تنش ها خواهند بود.

,

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: آنچه که ملت ایران باید انجام دهد پایداری است و مسئولین نیز باید با درایت و بر اساس ارزش های انقلاب و عزت ملت ایران پاسخ این اشتباه راهبردی آمریکا را بدهند.

,

مشاور وزیر امور خارجه ایران با اشاره به تحریم های روسیه و کره شمالی در کنار تحریم های ایران خاطرنشان کرد: قراردادن تحریم های روسیه در مصوبه تحریم های علیه ایران یکی از اشتباهات طراح آن است؛ این امر نشان می دهد همکاری روسیه و ایران در مسائل راهبردی منطقه موفقیت آمیز بوده و اثرات سازنده ای داشته است و همکاری اقتصادی ایران و روسیه می تواند اقدام خوبی برای مقابله با تحریم های آمریکا باشد.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه