اخبار داغ

پیروز مجتهدزاده:

تحریم های جدید نقض کامل برجام است/دولت با نامه رسمی به گروه 5+1 اخطار دهد

تحریم های جدید نقض کامل برجام است/دولت با نامه رسمی به گروه 5+1 اخطار دهد
استاد دانشگاه و کارشناس مسائل ژئوپولیتیکی گفت:تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نقض کامل برجام محسوب می شود که باید دولتمردان پاسخ مناسبی به آن بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیروز مجتهد زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با اشاره به تصویب تحریم های جدید علیه ایران، اظهار داشت: تحریم های جدید انجام شده در سنای امریکا نقض کامل برجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه تحریم های جدید ادامه پیدا خواهد کرد،گفت: سرانجام این تهدیدها برجام دیگری برای تغییر برنامه های موشکی ایران است.

,

این کارشناس ادامه داد: تسامح وزارت خارجه و رئیس جمهور موجب ایجاد چنین مشکلاتی شده است و اگر با این وضعیت دلخراش روند ادامه یابد، باید منتظر عواقب بدتری بود.

,

وی برضرورت تذکر رسمی و جدی دولتمردان به امضا کنندگان برجام تاکید کرد و گفت:برای برون رفت از این مشکل و به احترام رای 24 میلیون ایرانی به رئیس جمهور، باید این اخطار به این کشورها داده شود.

,

استاد دانشگاه و کارشناس مسائل ژئوپولیتیکی برگشت به غنی سازی 20 درصدی را یکی از راهکارهای ایران برای جوابگویی به تحریم های جدید عنوان کرد و گفت: باید آمریکا متعهد به انجام تعهدات باشد.

,

مجتهدزاده با بیان اینکه با چنین وضعیتی ایران موظف به ادامه تعهدات در برجام نیست،ادامه داد: باید دولتمردان پاسخ مناسبی به اقدامات دولت آمریکا بدهند.

,

وی در پاسخ به این سئوال که چرا در دوسالگی برجام دولتمردان از عنوان تعامل با دنیا استفاده نمی کنند؟ گفت:تعاملی وجود نداشت تا سخنی از آن به میان آورده شود.

,

استاد دانشگاه و کارشناس مسائل ژئوپولیتیکی با طرح سئوالاتی از قبیل کدام تعامل؟، کدام فضای باز؟ وکدام برون رفت از انزوا؟،گفت:در حال حاضر تعاملی وجود ندارد.

,

 مجتهد زاده با بیان اینکه روحانی خودش را گول می زند، گفت: روحانی با شعار توانست رای مردم را به دست آورد وگرنه دستاوردی نداشت.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه