اخبار داغ

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس:

اقتدار ایران در منطقه از دلایل وضع تحریم های گسترده است/ برخوردهای خشونت آمیز آمریکا همچنان ادامه دارد

اقتدار ایران در منطقه از دلایل وضع تحریم های گسترده است/ برخوردهای خشونت آمیز آمریکا همچنان ادامه دارد
سید مصطفی ذوالقدر اظهار کرد: از آنجایی که آمریکا از قدرت منطقه ای ایران می‌ترسد به همین دلیل با تحت‌فشار قرار دادن ایران سعی دارد اقتدار ایران را از بین ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مصطفی ذوالقدر، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس طی گفتگو با هرمز؛ ضمن اشاره به وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: تحت‌فشار گذاشتن ایران موضوع امروز و یا فردا نیست بلکه برخوردهای خشونت‌آمیز آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همیشه وجود داشته و دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس ضمن تأکید بر اینکه اقتدار ایران در منطقه یکی از مهم‌ترین دلایل وضع تحریم‌های گسترده آمریکاست، اظهار کرد: از آنجایی که آمریکا از قدرت منطقه ای ایران می‌ترسد به همین دلیل با تحت‌فشار قرار دادن ایران سعی دارد اقتدار ایران را از بین ببرد.

,

ذوالقدر تصریح کرد: اسرائیل و عربستان سعودی با صرف هزینه‌های میلیاردی به دولت آمریکا سعی می‌کنند ایران را به‌زانو دربیاورند اما بدانند در برابر اعمال تحریم‌های جدید و گسترده آن‌ها ایستاده‌ایم.

,

وی بابیان اینکه دولت آمریکا هیچ‌گاه قابل‌اعتماد نیست، تاکید کرد: دولت آمریکا در برجام به هیچ‌یک تعهدات خود عمل نکرد و اکنون نیز با اعمال تحریم‌های جدید دوباره ثابت کرد به وعده‌های آن نمی‌توان دل‌خوش بود.

,

نماینده مردم شرق هرمزگان خاطرنشان کرد: اکنون در برابر تحریم‌های جدید و لحظه‌ به لحظه آمریکا باید ارتباط خود را با این کشور قطع کنیم چون تعدادی از شرکت‌های آمریکایی خواهان ارتباط با ایران و سرمایه‌گذاری در کشور ما هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه