اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

دولت مجلس را برای مقابله جدی با تحریم‌های آمریکا همراهی کند/ کابینه‌ جدید باید اعتقاد به مقابله با این تحریم‌ها را داشته باشد

دولت مجلس را برای مقابله جدی با تحریم‌های آمریکا همراهی کند/ کابینه‌ جدید باید اعتقاد به مقابله با این تحریم‌ها را داشته باشد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا گفت: دولت مجلس را برای مقابله جدی با تحریم‌های آمریکا همراهی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه مسئولان باید به ظرفیت‌های مادی و معنوی داخلی اعتقاد داشته باشند، اظهار کرد: معتقدیم 90 درصد مسائل و مشکلات کشور به تبع عدم توجه به منابع داخلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: متاسفانه برخلاف شعارها، شایسته سالاری، تخصص‌گرایی و جوانگرایی مورد توجه قرار نگرفته است و اکنون بزرگترین فرصت برای دولت این است که در کابینه خود از افراد متخصص، جوان و کاردان استفاده کند.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر به ظرفیت‌های داخلی توجه می‌شد امروز 90 درصد محصولات در قبال نفت به کشور وارد نمی‌شد.

,

وی در مورد تحریم‌های جدید آمریکا عنوان کرد: این تحریم‌ها می‌تواند مشکلاتی را برای کشور ایجاد کند اما دولت باید از این تحریمها درس گرفته و تهدیدات را تبدیل به فرصت کند.

,

وقف‌چی با تاکید بر اینکه این تحریم‌های آمریکا باید دولت را برای باور به توانمندی‌های داخلی بیدار کند، خاطرنشان کرد: باید به این نتیجه برسیم که اگر می‌خواهیم این کشور سربلند شود باید به توانمندی‌های داخلی ایمان داشته باشیم.

,

وی بیان کرد: همانطور که در 8 سال دفاع مقدس توانستیم بر دشمن پیروز شویم به طور یقین در این شرایط نیز می‌توانیم با تکیه بر منایع داخلی و ظرفیت‌های کشور تحریم‌ها را خنثی کنیم.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعتقاد داریم که هر چقدر توجه و اعتماد ما به سمت دشمن بیشتر باشد کسب موفقیت نیز برای ما کمتر خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه اعتماد نکردن به دشمن به معنای عدم رابطه با دنیا نیست، افزود: وابستگی از نظر ما به هیچ وجه قابل قبول نیست و در این راستا از دولتمردان می‌خواهیم کابینه‌ای را معرفی کنند که اعتقاد مقابله با این تحریم‌ها را داشته باشد.

,

وقف‌چی تصریح کرد: همانطور که رویکرد مجلس در خصوص آمریکا منفی بوده و در جهت مقابله به مثل است دولت نیز باید مجلس را برای مقابله جدی با تحریم‌های آمریکا همراهی کند.

,

وی با تصریح اینکه اگر دولت مجلس را همراهی نکند به نفع هیچ یک از قوای سه گانه و مردم نیست، گفت: تحریم‌های جدید آمریکا به یک مقابله به مثل جدی نیاز دارد که به نظرم مجلس نیز جدی‌تر از این برخورد خواهد کرد.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران باید با ابزارهایی که در اختیار دارد با کمال آرامش با این تحریم‌ها برخورد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه