اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس :

تحریم های جدید آمریکا امری غیرمنتظره نیست/آمریکا آرزو دارد ایران از بین برود

تحریم های جدید آمریکا امری غیرمنتظره نیست/آمریکا آرزو دارد ایران از بین برود
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم های جدید آمریکا امری غیرمنتظره نیست و ما این رفتار آمریکایی ها عادت کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ارومیه، هادی بهادری در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه اظهار کرد: تحریم های جدید آمریکا و دشمنی های این کشور با جمهوری اسلامی ایران امری عجیب و غیرمنتظره نیست و تازگی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

وی تصریح کرد: آمریکایی ها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با ما سر ناسازگاری دارد و منافعش بخاطر وجود جمهوری اسلامی به خطر افتاده است فلذا طبیعی است که می خواهد به هر قیمتی ایران را با مشکل مواجه کند.

,

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت افزود: آمریکا آرزو دارد ایران از بین برود و هیچ ابایی از نشان دادن صریح این موضوع ندارد.

,

وی ابراز داشت: آمریکا نمی تواند تحمل کند که کشوری با تفکری غیر غربی پدیدار شود و مدتی طولانی خود را در جهان حفظ کند همانطور که می بینیم ترکیه و عربستان برای حفظ خود از عقاید و ماهیت اسلامی خود دور شده اند اما جمهوری اسلامی ایران این قدرت را دارد که ضمن حفظ تعامل با جهان، گفتمان انقلاب اسلامی را هم حفظ نمایند.

,

بهادری خاطرنشان کرد: ما در حال جنگ دیپلماتیک با آمریکا هستیم و به عقیدی من آمریکایی ها تمام تلاش خود را می کنند تا برجام شکست بخورد اما از آنجایی که برجام توافقی صرفا دو جانبه بین ایران و آمریکا نیست موفق به تحقق این هدف خود نخواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه