اخبار داغ

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری چهاردانگه:

سینمای گلشهر تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

سینمای گلشهر تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری چهاردانگه گفت: پیش‌بینی ما این است که مجتمع تجاری-سینمایی گلشهر تا یک ماه آینده به بهره‌برداری اولیه برسد فقط برای بهره‌برداری نهایی نیاز به خرید و نصب تجهیزات گرمایش سرمایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قندهاری سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری چهاردانگه در گفت‌وگو با اسلامشهرخبر در رابطه با میزان پیشرفت پروژه مجتمع تجاری-سینمایی گلشهر اعلام کرد: کلنگ مجتمع از سال 1384 به زمین زده شد در همان سال گودبرداری انجام گرفت اما بنا به دلایلی قرارداد پیمانکار فسخ  گردید و چند سالی  گود محل اجرای پروژه به همان صورت رها شد تا اینکه با انتخاب پیمانکار جدید پروژه مجددا آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلامشهرخبر ,

وی ادامه داد: این پروژه در قالب مجتمع تجاری- سینمایی طراحی شده است و علت طولانی شدن مدت اجرای آن نیز به دلیل عدم وجود اعتبارات لازم برای اجرای پروژه بوده است اما در یک سال اخیر حدود 45 درصد پیشرفت فیزیکی  داشتیم.

,

قندهاری اضافه کرد: این پروژه در شش طبقه با اسکلت فلزی در زیربنای 5 هزار و 910 مترمربع بنا شده و دارای 53 واحد تجاری در سه طبقه با ورودی و خروجی مجزا برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین این مجتمع 51 واحد پارکینگ در دو طبقه و یک سالن سینما با گنجایش 182 نفر با راه‌پله و آسانسور مجزا دارد.

,

وی تصریح کرد: سالن سینما دارای دو در ورودی و دو در خروجی مجزا می باشد که درهای خروجی به  راه‌پله مجزا در ضلع شمالی مجموعه منتهی می شود و از این طریق امکان دسترسی به طبقات پایین و پارکینگ وجود دارد.

,

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری چهاردانگه اعلام کرد: رستورانی که در طبقه دوم مجتمع در نظر گرفته شده بود به سالن انتظار سینما  و مجهز به غرفه هایی با کاربری فروش فست فود و ... تغییر کاربری داده شد . سالن انتظار سینما با 300 مترمربع 150 نفر گنجایش دارد .

,

وی با بیان اینکه تاکنون در این پروژه حدود 6 میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است خاطرنشان کرد: این پروژه 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تقریباً دو میلیارد تومان دیگر هزینه دارد سالن سینما و مجتمع تجاری به صورت همزمان و با یک پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

,

این مسئول اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که مجتمع تا یک ماه آینده به بهره‌برداری اولیه برسد فقط برای بهره‌برداری نهایی نیاز به خرید و نصب تجهیزات گرمایش سرمایش است .

,

وی با تأکید بر اینکه تمام تجهیزات صوتی تصویری سینما بر اساس فنّ آوری روز است، تصریح کرد: ما برای سینما از فنّاوری صوتی دالبی و ویدیو پروژکتور کاملاً سینمایی استفاده کردیم و سعی کردیم  کیفیت تجهیزات و اجرا  را به واسطه کاهش هزینه ها کم نکنیم .

,

قندهاری با اشاره به بازدید و تائید سینما از سوی سازمان سینمایی وزارت ارشاد، افزود: برای سازمان سینمایی خروجی‌های سینما از قسمت خروج اضطراری و میزان جمعیتی که باید از در خروجی خارج شود اهمیت داشت که مورد تائید واقع شد .

,

انتهای پیام/

 
,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه