اخبار داغ

تحریم s722 کجا را نشانه گرفته است؟

تحریم s722 کجا را نشانه گرفته است؟
تحریم s722 که به بهانه حضور ایران در کشورهای منطقه وضع گردیده و مراحل نهایی تصویب را در آمریکا می گذراند اما چیزی که مورد بحث است این است که مشخصا این تحریم ها کجا را نشانه گرفته است و هدف از این تحریم ها چیست؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ تحریم s722 که به بهانه حضور ایران در کشورهای منطقه وضع گردیده و مراحل نهایی تصویب را در آمریکا می گذراند، قبلا در مورد اینکه چرا این تحریم ها نقض برجام است، توضیحاتی داده شده است.  حالا می خواهیم این را عنوان کنیم که مشخصا این تحریم ها کجا را نشانه گرفته است و هدف از این تحریم ها چیست که در ادامه می خوانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

حوزه فیزیکی (شبکه دفاعی کشور): در این بخش همه افراد و شرکت هایی که به هر نوعی و مستقیم یا غیرمستقیم با سپاه در ارتباط باشند، تحریم می شود. این بخش می تواند منجر به نوعی خود تحریمی از سوی قسمتی از شبکه اقتصادیِ کشور نیز گردد.

,

حوزه متافیزیکی(اجتماعی): در این حوزه؛ ایجاد دوقطبی در جامعه بر سر سیاست های منطقه ای، هدف قرار گرفته است. این تحریم ها باید عامل مشکلات اقتصادی را سپاه -به عنوان نماد سیاست های منطقه ای- جلوه دهد. در واقع آمریکایی ها به کمک شبکه همکار خود در ایران باید اینگونه جلوه دهند که مقصر وضع تحریم های جدید و وضعیت بد اقتصادی، سپاه و حضور ایران در سوریه است. تا از این طریق زمینه  عقب نشینی ایران از عمق راهبردیش و خلق برجام منطقه ای فراهم شود.

,


محمدی

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه