اخبار داغ

نماینده مردم همدان در مجلس:

هیأت نظارت بر برجام در مقابل تحریم ها عکس العمل جدی نشان دهد/امروز آنهایی که خوشبین بودند خوی درندگی آمریکا را ببینند

هیأت نظارت بر برجام در مقابل تحریم ها عکس العمل جدی نشان دهد/امروز آنهایی که خوشبین بودند خوی درندگی آمریکا را ببینند
نماینده مردم همدان اظهار داشت: عده ای نظرشان این بود با آمریکا راه بیاییم آنها نیز با ما راه می آیند این مرور زمان نشان داد که افرادی که به آمریکا امید داشتند امید درستی نبوده و الان باید نگاهشان به داخل کشور برگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خجسته در گفت و گو با خبرنگار نافع در خصوص وضع تحریم های جدید علیه ایران با حداکثر آرا در آمریکا اظهار داشت: با توجه به کینه ای که آمریکا نسبت به ایران دارد و اینکه جمهوری اسلامی سیلی محکمی به استکبار و کفر جهانی زده است و همچنین اینکه منافع آمریکا در خاورمیانه کاملا در خطر است و اسرائیل که منافع آمریکا را تا امروز حفظ میکرد میبینم که خودش نیز در خطر است و در نهایت جمهوری اسلامی قدرت خود را در منطقه نشان داد آمریکا با توجه به حقد و کینه ای که داشت با عصبانیت تمام با 419 رأی تحریم های ایران را وضع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی افزود: انتظاری جز این از آمریکا نمی رود و چرا که در جهان در حال از دست دادن جایگاه  و اعتبارش است و با بحث تحریم ها به دنبال جبران شکست است.

,

 

,

خجسته ادامه داد: آنچه که مهم است مسئولین ما و خصوصا هیأت نظارت بر برجام باید عکس العمل قوی نشان دهد و ما نباید سکوت کنیم.

,

 

,

این نماینده مجلس گفت: امروز آن چیزی که رهبر معظم انقلاب پیش بینی می کرد اتفاق افتاد امروز آنهایی که خوشبین بودند بدانند که آمریکا آن خوی درندگیش به این صورت است.

,

 

,

خجسته تصریح کرد: الان یک وفاق ملی با توجه به موضع گیری دولت، وزیر امور خارجه و موضع گیری رئیس مجلس و سران قوا ایجاد شده است که هیچ امیدی به امریکا که خوی درندگی دارد نیست و همه باید عکس العمل به موقع نشان بدهد و کلام آقا اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را عملی کنند.

,

 

,

وی تاکید کرد: ما در اولین جلسه مجلس در مقابل عمل آمریکا عکس العمل خواهیم داشت.

,

 

,

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی همه به طرف این می رویم که سیلی محکم دیگری را به آمریکا بزنیم افزود: همه باید بدانند که کفر جهانی خوی درندگی دارد.

,

 

,

نماینده مردم همدان اذعان داشت: فرآیندی که انجام شد در نهایت نظام، دولت و مجلس ورود پیدا کرد عده ای نظرشان این بود با آمریکا راه بیاییم آنها نیز با ما  راه می آیند این مرور زمان نشان داد که افرادی که به آمریکا امید داشتند امید درستی نبوده و الان باید نگاهشان به داخل کشور برگردد.

,

 

,

وی تصریح کرد: نمیخواهیم آنها را سرزنش کنیم فقط الان نگاهشان به داخل برگردد چرا که  کفر جهانی هیچ نرمشی در مقابل جمهوری اسلامی نشان نمیدهد و ما باید عاقلانه و با تدبیر با مد نظر قرار دادن کلام آقا عکس العمل داشته باشیم.

,

 

,

 

,

وی در پایان تاکید کرد: ما باید در مقابل نقض برجامی که شد بحث هسته ای را مجددا به حالت قبل برگردانیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه