اخبار داغ

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان:

کشف تخلف ۶ میلیاردی یک واحد آرد و نان در گلستان

کشف تخلف ۶ میلیاردی یک واحد آرد و نان در گلستان
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از کشف و شناسایی یک واحد ارائه دهنده خدمات در حوزه آرد و نان در گلستان خبر داد و گفت: میزان تخلف این واحد بالغ بر ۶ میلیارد و ۴۷۱ میلیون و ۸۶۶ هزارو ۷۰۰ ریال بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "علی اصغر اصغری"رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بر اساس گزارشات و شکایات  واصله مردمی از طریق سامانه ستاد خبری سازمان، مبنی بر وجود تخلف اخذ هزینه های مازاد بر  سطح خدمات ارائه شده توسط یکی از شرکت های متولی در این بخش، موضوع در دستور کار بازرسان قرار گرفته و پس از بررسی های کارشناسی تخلف مورد اشاره از سوی شاکیان محرز گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی در ادامه افزود: براساس بررسیهای بعمل آمده مشخص گردید که تشکل مورد نظر بر خلاف مصوبات قانونی در اختیار، با کاهش سطح خدمات خود در زمینه  ارائه خدمات تعریف شده هزینه مازادی را به شاکیان تحمیل نموده و اسباب کسب درآمد از روش غیر قانونی را زمینه سازی نموده است.

,

"اصغری" تصریح کرد: بررسی های این سازمان نشان دهنده این موضوع است که تشکل مورد اتهام  از دیماه سال 94 تا اسفند ماه سال 95 با کاهش سطح خدمات قانونی خود باعث ایجاد نوسان در هزینه های نهایی واحد های خبازی و افزایش قیمت تمام شده در تامین نان برای تولید کنندگان صنفی در این رسته گردیده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: با محاسبات صورت گرفته از سوی تیم کارشناسی این پرونده تخلف تشکل یاد شده با ارزشی به مبلغ 6 میلیارد و 471 میلیون و 866 هزار و 700 ریال تنظیم و برای مراجع رسیدگی کننده ارسال گردید.

,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه