اخبار داغ

بانوی تکواندو کار همدانی عنوان کرد:

جنگندگی در برابر سختی ها ویژگی بارز دختران تکواندو

جنگندگی در برابر سختی ها ویژگی بارز دختران تکواندو
شیرین خضریان بانوی تکواندو کار همدانی که در روز گذشته در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور مدالی ارزشمند را در ویترین مدال آوران استان جای داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری همدان ورزش، با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت که مصادف با میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام ا... علیها است  به سراغ بانوی ورزشکار همدانی رفتیم  که روز گذشته در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور مدالی ارزشمند را به  ویترین مدال آوران استان همدان  اضافه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,

 

,

شیرین خضریان بانوی تکواندو کار همدانی که روز گذشته در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور مدالی ارزشمند را برای استان به ارمغان آورد  ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام ا... علیها و روز دختر این ایام را به همه بانوان سرزمین تبریک گفت.

,

 

,

بانوی تکواندو کار همدانی در خصوص کسب مدال در المپیاد ورزشی دانشجویان اظهار داشت :  از سال 83در رشته تکواندو مشغول به فعالیت هستم  و مدرک مربیگری و داوری در این رشته ورزشی را دارم .

,

 

,

 

,

وی ادامه داد: متولد 1370 و در رشته اماکن ورزشی تحصیل کرده ام و هم اکنون در ترم آخر این رشته ورزشی فعالیت می کنم .

,

 

,

 

,

خضریان با اشاره به اینکه در وزن سوم رشته تکواندو و تقریبا جزو افراد فیکس و ثابت تیم تکواندو همدان است افزود:تکواندو یکی از رشته های رزمی و مطمئن در ورزش است چرا که کاملا از وسایل حفاظت شده استفاده می کنند .

,

 

,

 

,

وی عنوان داشت: دختر تکواندو کار با تمام دختران فرق دارد چرا که یاد گرفته برای پیروزی و کسب مدال بجنگند و میدان رقابت را خالی نکند و چنین فردی در مسایل زندگی نیز مقاومت و صبر را ادامه می دهد .

,

 

,

 

,

شیرین خضریان علت ورود خود به رشته تکواندو را این گونه بیان کرد: برای مدت سه ماه در رشته تکواندو فعال بودم و قرار بود که بعد از سه ماه دیگر ادامه ندهم اما کسب مدال طلا در همین سه ماه باعث شد که متوجه شوم استعداد خوبی در این زمینه دارم و خانواده نیز بسیار استقبال و حمایت کردند که ادامه دهم .

,

 

,

 

,

بانوی تکواندو کار همدانی نقش خانواده و حمایت آن ها را نیز در ورزش بسیار مهم دانست و افزود: از خانواده و مادر و خواهرم که در سالن های مبارزه همراه من هستند و مربی خوب و دلسوز استاد راضیه خدابنده لو که یکی از بهترین مربیات استان هستند قدر دانی و تشکر می کنم .

,

 

,

 

,

شیرین خضریان انتخاب وی به عنوان بهترین داور و نفر اول در کلاس داوری را که تمام بانوان تکواندوکار کشوری حضور داشتند به  عنوان بهترین خاطره ورزشی خود بیان کرد و تلاش های مربی خود در کسب این موفقیت را مهم خواند .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه