اخبار داغ

واکنش فعال سیاسی اصلاح‌طلب نسبت به تحریم‌های جدید آمریکا؛

نقض برجام ماهیت آمریکا را بر همه آشکارکرد/ دیگر سکوت در برابر اقدامات آمریکا جایز نیست

نقض برجام ماهیت آمریکا را بر همه آشکارکرد/ دیگر سکوت در برابر اقدامات آمریکا جایز نیست
فعال سیاسی اصلاح‌طلب بابیان اینکه آمریکایی‌ها با این‌گونه رفتارهای مغرضانه دشمنی خود با ملت ایران را یک‌بار دیگر نشان داده‌اند،ابراز کرد: دولت‌مردان آمریکایی با این رفتار خصمانه و نادیده گرفتن یک معاهده بین‌المللی ماهیت خود را بر همه آشکار کرده‌اند که آن‌ها به‌هیچ‌وجه غیر اعتماد نیست و نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از بویرخبر،محمد بهرامی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه به تحریم‌های جدید آمریکا که به مادر تحریم‌ها معروف بوده و نقض صریح بر جام  اشاره کردوگفت: این‌گونه رفتارها از سوی دولتمردان آمریکایی نشان ازغیر اعتماد بودن این کشور است و این کاری که در مجلس آمریکا به وقوع پیوست درواقع یک ظلم به ملت ایران در این معاهده بین‌المللی  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

ماهیت آمریکا بر همه آشکارشده است

, ماهیت آمریکا بر همه آشکارشده است, ماهیت آمریکا بر همه آشکارشده است,

وی بابیان اینکه آمریکایی‌ها با این‌گونه رفتارهای مغرضانه دشمنی خود با ملت ایران را یک‌بار دیگر نشان داده‌اند،ابراز کرد: دولت‌مردان آمریکایی با این رفتار خصمانه و نادیده گرفتن یک معاهده بین‌المللی  ماهیت خود را بر همه آشکار کرده‌اند که آن‌ها به‌هیچ‌وجه غیر اعتماد نیست و نخواهد بود.

,

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: آمریکایی‌ها  با این کار نشان داده‌اند که هدف اصلی آن‌ها ضربه زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است و حتی هیچ معاهده بین‌المللی به آن پایبند نخواهند بود.

,

آمریکایی‌ها به دنبال بهانه‌گیرهای واهی هستند

, آمریکایی‌ها به دنبال بهانه‌گیرهای واهی هستند, آمریکایی‌ها به دنبال بهانه‌گیرهای واهی هستند,

بهرامی بابیان اینکه این‌گونه بهانه‌گیری‌ها از سوی آمریکا فقط یک بهانه واهی برای مخالفت با ایران و قدرت منطقه‌ای بودن ایران در منطقه است، تصریح کرد:تحریم‌های جدید از سوی آمریکا مایه شرمساری این کشور است.

,

دیگر سکوت در برابر این‌همه اقدامات جایز نیست

, دیگر سکوت در برابر این‌همه اقدامات جایز نیست, دیگر سکوت در برابر این‌همه اقدامات جایز نیست,

وی  به اقدام متقابل مردم و مسئولان در برابر نقض‌های آشکار از سوی دولتمردان آمریکایی  اشاره کرد و گفت: دولتمردان امروز باید به‌گونه‌ای دیگر با این اقدامات نسنجیده و خلاق قوانین بین‌المللی با دولت‌مردان ساده‌اندیش آمریکایی برخورد کنند.

,

بهرامی بابیان این دوران مماشات و کوتاه آمدن با آمریکایی‌ها به پایان رسیده است، تصریح کرد: یکی از اهدافی که امروز دولتمردان باید از آن برای تقابل با آمریکایی‌ها استفاده کنند تحکیم وحدت و حتی بهره‌گیری کافی از اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درون ز است.

,

دولتمردان باید به اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری کنند

, دولتمردان باید به اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری کنند, دولتمردان باید به اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری کنند,

فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: تجربه نشان داده که هرکجا مردم به‌عنوان ولی‌نعمت این انقلاب پای‌کار آماده‌اند دشمن را سرخورده و شکست داده‌اند پس می‌طلبد که دولتمردان با تأسی از همین الگو  در برابر این اقدامات خلاق قوانین بین‌المللی آمریکا بایستند و جوابی دندان‌شکن را به آن‌ها بدهند.

,

لازم به ذکر است؛ مجلس نمایندگان آمریکا طرح جامع تحریم‌های ایران، روسیه و کره شمالی را با ۴۱۹ رأی موافق و ۳ رأی مخالف تصویب کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه