اخبار داغ

رئیس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی:

ناتوانی وزارت بهداشت در برگزاری انتخابات الکترونیک سازمان نظام پزشکی/ شکایت‌نامه‌ای به تهران ارسال شده است

ناتوانی وزارت بهداشت در برگزاری انتخابات الکترونیک سازمان نظام پزشکی/ شکایت‌نامه‌ای به تهران ارسال شده است
رئیس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی گفت: وزارت بهداشت باید قبل از برگزاری انتخابات نسبت به مناسب بودن ظرفیت برگزاری انتخابات الکترونیک اطلاعات لازم را کسب می کرد تا با وضعیت مناسبی این انتخابات را برگزار کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بابک عدلی رئیس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی در گفتگو با  اراک امروز؛ در خصوص هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی که به صورت همزمان در سراسر کشور در روز جمعه ۳۰ تیرماه برگزار شد گفت: به دلیل اختلالی که در نحوه برگزاری انتخابات الکترونیک به وجود آمده بود برگزاری انتخابات الکترونیک از حدود ساعت یک بعدازظهر کنسل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

عدلی اظهار کرد: در حالی که در همه دوره‌های قبلی انتخابات سازمان نظام پزشکی  به صورت دستی و حضور در پای صندوق رای انجام می شد این دوره به صورت الکترونیکی برگزار شد که با مشکلاتی همراه بود.

,

وی با اشاره به اینکه هیات اجرایی و نظارتی این انتخابات وزارت بهداشت و درمان بود اظهار کرد: وزارت بهداشت باید قبل از برگزاری انتخابات نسبت به مناسب بودن ظرفیت برگزاری انتخابات الکترونیک اطلاعات لازم را کسب می کرد تا با وضعیت مناسبی این انتخابات را برگزار کند.

,

رئیس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی ادامه داد: همچنین به دلیل اینکه اجرای انتخابات الکترونیک برای اولین بار برگزار می شد وزارت بهداشت باید این طرح را به صورت پایلوت برگزار می کرد.

,

عدلی با تاکید بر اینکه طبق قانون سازمان نظام پزشکی، پزشکان باید در همان محلی که ثبت سامانه شده و پروانه مطب اخذ کرده‌اند، در انتخابات شرکت کنند اظهار کرد: به دلیل اینکه قبلا اعلام شده بود انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود و روز قبل از انتخابات هم تعطیل بود اکثر پزشکان به امید برگزاری انتخابات الکترونیک موفق به رای دادن نشدند.

,

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به تعداد پزشکانی که در اراک داریم انتظار می رفت شاهد مشارکت بیشتری در انتخابات باشیم.

,

وی خاطرنشان کرد: سازمان نظام پزشکى اراک همان روز انتخابات اعتراض خود را نسبت به موضوع به وجود آماده را در قالب نامه ای به دکتر زالى رییس نظام پزشکی کشور اعلام کرد.

,

photo_2017-07-25_08-33-19

, photo_2017-07-25_08-33-19, photo_2017-07-25_08-33-19,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه