اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نقض کامل برجام است/ باید با تحریم های جدید آمریکا با اقتدار و صلابت برخورد شود

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نقض کامل برجام است/ باید با تحریم های جدید آمریکا با اقتدار و صلابت برخورد شود
کارشناس سیاسی با بیان اینکه تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نقض کامل برجام است، گفت: باید با تحریم های جدید آمریکا با اقتدار و صلابت برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید ثاقبی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با اشاره به تصویب تحریم های جدید علیه ایران، اظهار کرد: با وجود تحریم های جدید آمریکا علیه ایران نقض کامل برجام وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه اکثر تحریم ها در برجام  و بعد از برجام صرف خود برجام نیست و دنبال برجام های دیگر هستند، ابراز کرد: روئسای جمهور ثابق و جدید آمریکا و مجموعه ای که در آمریکا هستند به علت شکست و نا امیدی در منطقه،سوریه و عراق و خسارت های عمده ای که آمریکا در منطقه دیده است راه دیگری جز تحریم ندارند.

,

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه ایران با تحریم ها آشنا است و این تحریم های جدید هم میتواند هم برجام را نقض کند ،افزود: مسئولان به صورت نیم بند به حرکت خود ادامه دهند یک سری باب ها باز شده ولی کامل نیست بحث بانکی و انتقال ارز مشکل داریم.

,

ثاقبی با بیان اینکه برجام به اقتصاد ایران کمکی نکرد و برای مردم آثار ملموسی نداشته است، عنوان کرد: باید با این تحریم های جدید آمریکا با اقتدار و با صلابت برخورد شود.

,

تحریم تنها اهرم فشار آمریکا است

, تحریم تنها اهرم فشار آمریکا است,

وی با اشاره به اینکه با روش درون گرایانه، مقتدرگرایانه،عزتمداری در ایران انجام شود دشمن عقب نشینی می کند، تصریح کرد: تنها اهرمی که آمریکا در دنیا و سازمانهای بین المللی دارد تحریم است.

,

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه ایران می تواند بر اساس بند هایی که در برجام است به عقب برگردد و اقدامات قبلی خود را انجام دهد، عنوان کرد: در دولت فعلی ما این هنر وجود ندارد که به عقب برگردد.

,

ثاقبی با بیان اینکه با تحریم های جدید آمریکا روح و جان برجام نقض شده است، خاطرنشان کرد: برجام قرار بود گشایشی انجام دهد تحریم ها برداشته شود و علارقم اینکه تحریم های گذشته برداشته نشده است تحریم های جدید اضافه شده است.

,

وی با اشاره به اینکاه هر کجا که ایران بر اساس همت داخلی و توان داخلی ایستادگی کرده دشمن عقب نشینی کرده است،گفت: آمریکا دست بردار نیست و ادامه خواهد داد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه