اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان لرستان:

عمل به تعهدات یک طرفه در برجام، آمریکا را گستاخ تر کرد/دشمنان بهانه تراشی می کنند

عمل به تعهدات یک طرفه در برجام، آمریکا را گستاخ تر کرد/دشمنان بهانه تراشی می کنند
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: عمل به تعهدات یک طرفه در برجام، آمریکا را گستاخ تر کرد و تحریم های جدید نشان می دهد آنها زیاده خواه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "عباس گودرزی" نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم های جدید گفت: ایران به تمام تعهدات خود یک طرفه در قبال آمریکا و 5+1 نسبت به برجام پایبند بود و همه تعهدات خود را نقد پرداخت کرد اما آنها اقدام متقابلی نداشتند و این باعث گستاخی بیشتر آمریکا شد تا آنها پا را از حدود فراتر گذاشته و با توجه به این که ایران به همه تعهدات خود در برجام پایبند بوده ، حتی نهادهای بین المللی هم در این راستا اعتراف کردند اما باز هم دیده می شود بهانه تراشی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: این اقدامات آمریکا و تحریم ها نشان می دهد آنها زیاده خواه بوده و اشتهایشان پایان ندارد، آمریکا اهل فریب و نقض عهد است و به هیچ اصولی از اصول و مبانی انسانی پایبند نیستند و یک بار دیگر ثابت شد آمریکا قابل اعتماد نیست.

,

 

,

 عضو کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: وقتی آنها دیدند در بحث هسته ای موفق شدند امروز بهانه تراشی می کنند تا به دیگر موضوعات کشور ما ورود پیدا کنند به طوری که خواهان محدودیت در توان موشکی بودند که این خیال باطلی بود.

,

 

,

 به گفته وی توافق نامه هایی مانند2030 که امضا می شود فقط به دنبال این هستند تا زمینه ای فراهم شود برای بهانه جویی بیشتر و با امضای این توافق نامه ها فقط بهانه دست آنها داده می شود تا تحریم ها را افزایش دهند.

,

 

,

 نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار داشت: ما از دشمنان انتظاری نداریم و آمریکا از آن دسته دشمنانی هستند که هیچ گاه با ملت ایران سر سازش نداند و آنها غلط زیادی کردند چرا که ایران یک کشور مقتدر و دارای ظرفیت های بالایی است و نشان داد در محاسبات خود دقت کنیم و از این تجربه ها برای ادامه مسیر انقلاب استفاده نماییم.

,

 

,

 وی بیان کرد: دشمنان بدانند آن جایی که پای منافع ملی ما در میان باشد همه جریان ها متحد می شوند و با تبعیت از مقام معظم رهبری با اتحاد و همبستگی در برابر آنها ایستادگی می کنند که نمونه آن در طرح اقدام متقابل در مجلس بود که همه یکصدا رای دادند و چند نفری که رای ندادند نه اینکه به برخورد با آمریکا رای ندادند، بلکه خواهان برخورد بیشتر بودند.

,

 

,

 گودرزی اضافه کرد: دشمنان تصور نکنند در ایران شکافی وجود دارد و آنجایی که منافع ملی باشد تمام جریانات سیاسی متحد می شوند و توطئه های آنها را خنثی می کنند.  

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه