اخبار داغ

نماینده مردم آذربایجان‌‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری:

باید شورای عالی امنیت ملی و وزارت خارجه در برابر بدعهدی آمریکایی‌‌ها تصمیم اساسی بگیرد

باید شورای عالی امنیت ملی و وزارت خارجه در برابر بدعهدی آمریکایی‌‌ها تصمیم اساسی بگیرد
امام جمعه مراغه گفت: مسئولان باید یک بار بنشینند و در برابر اقدامات آمریکایی‌ها تصمیم اساسی بگیرند و مقابله به مثل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در گفت‌‌‌‌‌وگو با آناج با اشاره به وضع تحریم‌‌‌‌‌‌های جدید علیه ایران، ابراز داشت: برجام یک قرارداد بین‌‌‌المللی است و تاکنون تنها آمریکا بدعهدی کرده و از اروپایی‌‌‌ها تاکنون کوتاهی ندیده‌‌‌ایم، اخیراً نیز شرکت‌‌‌‌های اروپایی به ایران آمدند تا نشان دهند برخلاف آمریکایی‌‌‌ها عمل می‌‌‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: آمریکایی‌‌‌ها مرتکب تخلفات عدیده‌‌‌ای شده‌‌‌اند و با وضع تحریم‌‌‌های جدید درصدد تضعیف ایران و اعلام حمایت از حامیان منطقه‌‌‌‌ای خود به ویژه اسرائیل هستند.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری خواستار واکنش مسئولان نظام به بدعهدی آمریکایی‌‌‌ها شد و خاطرنشان ساخت: بنده از شورای عالی امنیت ملی، دولت و وزارت امورخارجه درخواست دارم جلسه‌ای تشکیل و با همفکری تصمیم بگیرند که چگونه می‌توانند در برابر آمریکا مقابله به مثل کنند.

,

وی توضیح داد: آمریکا با این اقدام خود چهره‌‌ی واقعی‌‌اش را به کشورهای جهان نشان داد، البته آن‌‌ها نیز ذات آمریکا را می‌دانند اما حالا بهتر فهمیده‌‌‌اند که این کشور به امضاء و تعهداتی که می‌‌‌‌دهد پایبند نیست و تا وقتی پای معاملات خویش می‌‌‌ماند که به نفعش باشد.

,

امام جمعه مراغه در پایان سخنان خود به مقاله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی یکی از خبرگزاری‌‌‌‌‌های فرانسه اشاره و اذعان داشت: خود کشورهای غربی اعتراف می‌‌‌‌کنند که تحریم‌‌ها موجب پیشرفت و دست یافتن ایران به فناوری‌‌‌‌‌‌‌‌‌های نوین شد، به امید خدا این تحریم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها نیز تاثیری درپی نخواهد داشت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه