اخبار داغ

در شورای آموزش و پرورش جرقویه علیا مطرح شد؛

لزوم مشارکت والدین در برنامه تحصیلی فرزندان/ تلاش برای رفع محرومیت های تحصیلی جرقویه علیا

لزوم مشارکت والدین در برنامه تحصیلی فرزندان/ تلاش برای رفع محرومیت های تحصیلی جرقویه علیا
دومین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه جرقویه علیا در شرق اصفهان، صبح امروز با حضور اعضای این شورا در محل بخشداری تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ مدیر جدید آموزش و پرورش جرقویه علیا ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت ها و تلاش های مدیریت سابق این اداره، اظهار کرد: آموزش و پرورش از دیر باز جزو مهم ترین و اساسی ترین ارکان هر جامعه ای بوده و یکی از عوامل مهم پیشرفت و ترقی جوامع پیشرفته، آموزش و پرورش کارآمد و توانمند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

عباس تیموریان با بیان این که نظام آموزش و پرورش به شدت نیازمند مشارکت فعال اعضای جامعه به ویژه اولیاء است، ادامه داد: هر اندازه والدین در مسائل مدرسه فرزندانشان بیشتر مشارکت کنند، پیشرفت تحصیلی نیز افزایش پیدا می کند.

,

وی با اشاره به مشکلات منطقه محروم جرقویه علیا گفت: این خطه، به علت بُعد مسافت از مرکز استان اصفهان دارای محرومیت های زیادی بوده که مهم ترین آن ها نبود سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و دبیران است.

,

مدیر جدید آموزش و پرورش جرقویه علیا ادامه داد: منطقه با وجود پراکندگی زیاد و این که بیشتر دانش آموزان به صورت متمرکز تحصیل می کنند، برای رفت و آمد به موقع آن ها باید دارای سرویس رفت و آمد باشند.

,

تیموریان با اشاره به این که این موضوع می تواند باعث نگرانی دانش آموزان و دبیران غیر بومی و والدین شود، تصریح کرد: باید با تعامل و همکاری و مشارکت دادن والدین و خیران منطقه در این امر، بتوانیم این مشکل را بر طرف کنیم.

,

در ادامه  اعضای این شورا برای فراهم کردن تمهیدات لازم سال تحصیلی جدید، مواردی را مطرح کردند تا با همکاری و تعامل بتوانند در این فرصت باقیمانده در رفع آن اقدام کنند.

,

اهتمام به حل مشکل ایاب و ذهاب دانش آموزان و همکاران فرهنگی، مشارکت اولیاء در ثبت نام و امور تحصیلی دانش آموزان، تکمیل مرکز دارالقرآن حسن آباد، تجهیز پژوهش سرای دانش آموزی، اختصاص تجهیزات به مدارس، بازدید از کلاس های طرح اوقات فراغت و طرح هجرت و فعالیت خیریه دانش آموزی برای کمک به دانش آموزان بی بضاعت از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه