اخبار داغ

امام جمعه معمولان:

تحریم های جدید ضد ایرانی دشمنی آمریکا را آشکارتر کرد

تحریم های جدید ضد ایرانی دشمنی آمریکا را آشکارتر کرد
امام جمعه معمولان گفت: تحریم های جدید مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران نقض صریح برجام است ودولتمردان ما باید پاسخ قاطعانه به این ماجراجویی ها بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی، امام جمعه معمولان با محکوم کردن تحریم های جدید آمریکا علیه ایران اسلامی اظهار داشت: آمریکا یک کشور امتحان پس داده در قبال ملت ایران که دارای حسن نیت نیست و در آزمون های اوایل انقلاب و دفاع مقدس این کشورز رفوزه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان اینکه وقت آن رسیده که آمریکایی ها از دولتمردان ما پاسخ کوبنده دریافت کنند عنوان کرد: ایران در برجام به تعهدات خود پیش از آنکه تعهد داده پایبند بوده واین مسئله را هم آزانس بین المللی اتمی و هم کارشناسان بارها گفته اند.

,

 

,

امام جمعه معمولان با تاکید بر اینکه حفظ کرامت و اقتدار ملت ایران در این برهه مهم است اضافه کرد: آمریکایی ها که سابقه دیرینه دشمنی با ایران را از قبل دارند هیچ گاه به تعبیر  امام راحل قابل اطمینان نیستند ونباید به لبخندهای آنها اعتماد کرد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه آمریکا طبق برجام نباید دیگر تحریم جدیدی علیه ایران وضع کند ادامه داد: تصویب تحریم های ضد ایرانی با موافقت 419نماینده مجلس نمایندگان آمریکا مصداق بارز دشمنی آنها با ملت ایران اسلامی است.

,

 

,

وی با بیان اینکه چراغ سبز دولتمردان ما به اروپایی ها بخش دیگر از سناریوهای ضد ایرانی است یادآورشد: باز کردن پای خارجی ها برای سرمایه گذاری در حوزه نفت وکم توجهی به ظرفیت های داخلی از قبیل قرارگاه خاتم (ص) سناریوی آمریکایی ها است که در لابه لای نقشه های شوم خود علیه ایران پیاده می کنند.

,

 

,

امام جمعه معمولان تاکید کرد: ملت ایران واحزاب سیاسی مختلف با اتحاد ویک پارچگی باید اتحاد وانسجام خود را در قبال شیطنت های سیاسی آمریکایی ها نشان دهند.

,

 

,

وی یادآورشد: اقدام اخیر مجلس نمایندگان آمریکا با برجام متناسب نیست و به نوعی  این اقدام آمریکایی ها  نقض صریح برجام است. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه