اخبار داغ

بیش از ۳ هزار خانواده دارای معلول در کلاله شناسایی شد/ کلنگ ساختمان جدید بهزیستی کلاله به زمین خورد

بیش از ۳ هزار خانواده دارای معلول در کلاله شناسایی شد/ کلنگ ساختمان جدید بهزیستی کلاله به زمین خورد
فرماندار شهرستان کلاله گفت: این شهرستان ۴ هزار و ۱۹۳ مددجوی تحت پوشش بهزیستی دارد که ۳ هزار و ۴۵۱ خانواده دارای معلول هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، نصرت بزرگر  در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله که با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور همراه بود،  اظهار داشت: پروزه ساخت ساختمان بهزیستی کلاله پروژه ای است که به صورت مشارکتی با خیران با اعتبار یک میلیارد تومان کلنگ‌زنی تخمین زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله خبر,

وی با بیان اینکه افتتاح اورژانس اجتماعی شهرستان نیز گوشه ای از مشکلات را برطرف می کند، گفت: امید داریم مسئولان استانی و کشوری در حوزه بهزیستی توجه ویژه‌ای به کلاله داشته باشند و افزایش مستمری‌بگیران معلول، افزایش وام‌های اشتغالزایی، تخفیف سهم آورده برای تهیه زمین مسکن برای خانواده‌های دارای چند معلول و حمایت از ورزشکاران حوزه بهزیستی از درخواست‌های این حوزه است.

,

فرماندار شهرستان کلاله با بیان اینکه در این شهرستان 4 هزار و 193 مددجوی تحت پوشش بهزیستی هستند که 3 هزار و 451 خانواده دارای معلول هستند، افزود: 743 پرونده در حوزه اجتماعی بهزیستی شهرستان کلاله فعال و ارائه خدمات مستمر و غیرمستمر می‌دهند.

,

گفتنی است پس از این جلسه، کلنگ ساختمان اداری بهزیستی شهرستان کلاله با حضور انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی زمین زده شد.
این ساختمان دارای 500 متر زمین و 400 متر زیربنا است که برآورد ساخت این ساختمان 800 میلیون تومان است.

,
,

مقرر شد 60 درصد از هزینه ساخت را خیرین و 40 درصد را اداره بهزیستی پرداخت کند.

,

sakhtemanbehzisti 1

, sakhtemanbehzisti 1,

sakhtemanbehzisti 2

, sakhtemanbehzisti 2,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه