اخبار داغ

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس:

تحریم‌های جدید آمریکا نقض چندباره برجام است/ مجلس و دولت اقدام متقابل کنند

تحریم‌های جدید آمریکا نقض چندباره برجام است/ مجلس و دولت اقدام متقابل کنند
نماینده مردم قزوین در مجلس بیان کرد: با توجه به مفاد و قراردادی که ما با کشورهای خارجی داشتیم تحریم جدید آمریکا نقض چندباره برجام و خلاف برجام است، مجلس و دولت اقدام متقابل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله بابایی صالح در گفت‌وگو با شهرمینو؛ روح الله بابایی صالح نماینده مردم قزوین در مجلس درباره تصویب تحریم‌های جامع علیه ایران اظهار کرد: آمریکا همیشه این غلط خود را در تحریم ایران تکرار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرمینو,

وی افزود: شب گذشته نیز با تصویب تحریم‌های جامع در کنگره آمریکا، این کشور غلط گذشته خود را برای چندمین بار تکرار کرد.
این کارشناس سیاسی اذعان کرد: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی طی ۳۸ سال گذشته با توطئه‌های مختلف به دنبال نابودی و ریشه کنی نظام مقدس جمهور اسلامی بوده است.
وی بیان کرد: هر دوره‌ای که رییس جمهور جدیدی قدرت را در دست می‌گیرد، سیاست‌های قبلی سردمدارن استکبار را در این کشور علیه ایران اسلامی ادامه می‌دهد و هیچ زمانی از موضع خصمانه خود علیه کشورمان کوتاه نخواهد آمد.
بابایی صالح تصریح کرد: سران آمریکا در هر دوره‌ای یک موضوعی را بهانه قرار دادند تا ایران و مسئولان کشورمان را تحریم کنند.
وی عنوان کرد: با توجه به مفاد و قراردادی که ما با کشورهای خارجی داشتیم تحریم جدید آمریکا نقض چندباره برجام و خلاف برجام است.
تحریم‌های آمریکا علیه ایران به ضرر این کشور است
این نماینده مجلس ابراز کرد: برجام فقط قراردادی بین کشور ایران و آمریکا نیست و کشورهای دیگری نیز در این موضوع دخیل هستند؛ اما مسئولان ما نیز باید هوشیارانه تصمیمات متقابلانه با آمریکا اعمال کنند.
وی اذعان کرد: مجلس و دولت باید اقدام متقابل علیه آمریکا داشته باشند و ما قطعا در برجام باید با نقض مکرر این قرارداد برخورد کنیم.
بابایی صالح گفت: به قطع یقین تحریم‌هایی که علیه سپاه و دیگر نهادهای ما انجام گرفته است به ضرر آمریکاست و ایران اسلامی در بدترین شرایط تحریم نیز ایستاده و قدرت خود را حفظ کرده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه من به آقای ظریف این است که تحت فرمان رهبر معظم انقلاب عمل  کرده و با توجه به توصیه‌های ایشان، در مسیر مصلحت نظام اقدام کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه