اخبار داغ

کارشناس اقتصادی:

تحریم‌های آمریکا می‌تواند روح برجام را به خطر بیندازد/ ائتلاف اقتصادی با کشورهای اروپایی مد نظر قرار گیرد

تحریم‌های آمریکا می‌تواند روح برجام را به خطر بیندازد/ ائتلاف اقتصادی با کشورهای اروپایی مد نظر قرار گیرد
کارشناس اقتصادی گفت: اتفاقی که در مجلس نمایندگان آمریکا رخ داد، می‌تواند روح برجام را به خطر بیندازد و برای مقابله یا این تحریم‌ها می‌توانیم با کشورهای اروپایی و از جمله چین و روسیه ائتلاف اقتصادی تشکیل دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نرسی قربان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کاشمر بصیر، در خصوص تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، اظهار کرد: این تحریم‌ها که می تواند نقض روح برجام باشد تحریم‌های جدیدی نیست، بلکه از قبل هم وجود داشته و تنها امروز به عبارتی جمع و جورش کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمر بصیر، ,

 

,

وی با بیان اینکه تحریم‌های غیرهسته‌ای علیه کشور ما همچنان ادامه دارد، هدف آمریکا را از وضع این تحریم‌ها، فشار آوردن به ایران عنوان کرد و بیان داشت: عدم سرمایه‌گذاری خارجی در ایران و افزایش مشکلات اقتصادی در کشورمان از دیگر اهدافشان است.

,

 

,

این کارشناس اقتصادی گفت: زمامداران ایران و آمریکا تنها در مورد برداشتن تحریم‌های هسته‌ای صحبت کردند و یک سری از تحریم‌ها به دلیل بسته شدن سفارت آمریکا در ایران، برمی‌گردد.

,

 

,

قربان در پاسخ به اینکه آیا اتفاقی که در مجلس نمایندگان آمریکا افتاد نقض برجام هست یا خیر ؟ بیان داشت: این تحریم‌ها ممکن است که روح برجام را به خطر بیندازد و برای مقابله یا این تحریم‌ها باید با دنیا تعامل داشته باشیم.

,

 

,

وی یادآور شد: ما می‌توانیم برای مقابله با تهدیدهای آمریکا با کشورهای اروپایی و از جمله چین و روسیه، ائتلاف اقتصادی تشکیل دهیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه