اخبار داغ

امام جمعه اسدآباد:

ضرورت نیاز اسدآباد به گشت ارشاد/دوچرخه‌سواری دختران بالغ در شأن اسدآباد نیست

ضرورت نیاز اسدآباد به گشت ارشاد/دوچرخه‌سواری دختران بالغ در شأن اسدآباد نیست
امام جمعه اسدآباد گفت: معمولا در سطح کلان شهرها وجود مینی‌بوس گشت ارشاد وجود دارد اما با توجه به وجود پنج دانشگاه ملی و دانشجویان از مناطق مختلف کشور انتظار می‌رود که مسئولان استانی و شهرستانی در این زمینه اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) پیرامون منش حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: امروز جامعه دختران باید به مانند حضرت معصومه(س) اخلاق‌محوری و خدامحوری را پیشه کنند و از ایشان به عنوان یک الگوی به تمام معنا بهره ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با اشاره به وجود پنج دانشگاه در سطح شهرستان اسدآباد و وجود دانشجویانی از سراسر کشور با فرهنگ‌های مختلف در این دانشگاه‌ها نیاز این شهرستان را به وجود گشت ارشاد ضروری خواند و گفت: معمولا در سطح کلان شهرها وجود مینی بوس گشت ارشاد وجود دارد اما با توجه به وجود این دانشگاه‌ها و غیربومی بودن این دانشجویان انتظار می‌رود که مسئولان در این زمینه اقدام کنند.

,

, ,

امام جمعه اسدآباد به دوچرخه‌سواری تعدادی از دختران بالغ در سطح شهر اسدآباد اشاره کرد و گفت: طی یک ماه گذشته شاهد بودیم چند دختر جوان، بالغ و البته بدحجاب سوار بر دوچرخه در میدان اصلی شهر و منطقه شهرک سیداحمد رکاب می‌زند که در شأن و منزلت دختران این منطقه نیست که اینگونه در شهر ظاهر شوند.

,

وی ادامه داد: وجود گشت ارشاد در این شهر میتواند مانع بروز چنین آسیب‌های اجتماعی در جامعه شود.

,

حسینی‌مجد در بخشی دیگر از سخنان خود به مدیریت 4.5 ساله سردار ابوحمزه در استان اشاره کرد و گفت: ایشان باروحیه جهادی و خستگی ناپذیر وارد کار شدند و الگویی به تمام معنا برای سایر مدیران هستند.

,

, ,

رئیس سازمان قضائی استان همدان هم با اشاره به تصویب مصوبه حمایت از عاملان امربه معروف و نهی از منکر در مجلس، گفت: با تصویب این مصوبه شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر در کلیه دادگستری‌ها، سپاه و نیروی انتنظامی تشکیل و آغاز به کارخواهند کرد.

,

شهبازی به مشکلات و آسیبهای موجود در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر در بخش سیاستگذاری کلان فرهنگی، اجتماعی و مدیریتی پرداخته شود.

,

, ,

وی با تأکید بر ایجاد یک شعبه ویژه در دادگستری جهت حمایت از عاملان امر به معروف و نهی از منکر گفت: هم اکنون درسطح استان 900 نفر عامل به امر به معروف وجود دارد که انتظار میرود همه دستگاهها در این زمینه طرح و برنامه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه