اخبار داغ

ناگفته‌های پسر ارشد هاشمی رفسنجانی

ناگفته‌های پسر ارشد هاشمی رفسنجانی
محسن هاشمی رفسنجانی پسر ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی در برنامه "دست خط " این هفته شبکه پنج سیما ناگفته هایی از فعالیت های خود و پدرش می گوید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی برنامه دست خط؛ منتخب شورای شهر تهران در این برنامه از آخرین رایزنی ها برای تعیین شهردار، علت ریشه های اختلاف نظر میان اعضای شورا و مهم ترین نیازهای امروز شهر تهران می گوید .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


محسن هاشمی همچنین از حضور خود در طراحی های موشکی در سال 65 و رفاقت و همکاری خود با شهید حسن تهرانی مقدم سخن می گوید و درباره آثار پیشرفت های موشکی ایران در تامین امنیت کشور پرده برمی دارد.

,
,


پسر ارشد آیت الله هاشمی درباره منش پدر در مقاطع گوناگون و مدیریت کشور و مخالفت خانواده برای نامزدی ایشان در دو انتخابات ریاست جمهوری نهم و یازدهم خواهد گفت .

,
,


خاطره هایی قدیمی از زندگی دو ساله با خانواده مقام معظم رهبری در یک منزل در پیش از انقلاب و همچنین چگونگی ترور آیت الله هاشمی در سال 58 از دیگر صحبت های وی خواهد بود.

,
,


دست خط به تهیه کنندگی و اجرای محمد حسین رنجبران جمعه هر هفته ساعت 16 از شبکه پنج سیما پخش می شود و تکرار آن همان شب بعد از خبر 24 خواهد بود.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه