اخبار داغ

آیت اله قرهی:

طرح خروج ایران از برجام اعلام شود/ مراجع و مردم مخالف سکوت در برابر تحریم‌ های آمریکا هستند

طرح خروج ایران از برجام اعلام شود/ مراجع و مردم مخالف سکوت در برابر تحریم‌ های آمریکا هستند
متولی حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران گفت: تحریم‌ها و برجام یک موضوع ملی است و مراجع، علما، اساتید و اقشار مردم مخالف سکوت در برابر آمریکا و و خواهان ایستادگی در برابر آن‌ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله قرهی استاد برجسته دانشگاه و حوزه در گفت‌وگو با تهران نیوز در خصوص تصویب طرح جامع تحریم‌های ایران توسط مجلس نمایندگان آمریکا گفت: در مقابل این تحریم‌ها باید اقدام مقابله به مثل بکنیم و اگر صورت نگیرد مطمئنا آن‌ها جری‌تر خواهند شد و باید درک کنند که به طور جدی ایران در برابر آن‌ها می‌ایستد و دولت به خصوص آقای ظریف هم دنبال این کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

متولی حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران با اشاره به اینکه تحریم‌ها و برجام یک موضوع ملی است افزود: مراجع، علما، اساتید و اقشار مردم مخالف سکوت در برابر آمریکا و ایستادگی در برابر آن‌ها هستند.

,

وی تصریح کرد: مقابله مردم ایران در برابر آمریکا حق ملت ایران است نه تنها کشور ما بلکه کره شمالی و روسیه هم در برابر این اقدام می‌ایستند.

,

استاد سطوح عالی حوزه با توجه به سخنان مقاوم معظم رهبری مبنی بر اینکه موقعیت اقتصادی باید آن‌قدر در داخل قوی باشد که این تحریم‌ها اثری بر روی ما نگذارند گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راهی است که نه تنها تمام کارشناسان داخلی بر آن اذعان دارند بلکه اقتصاددانان خارجی هم این روش راه پذیرفته و راه حل مناسبی عنوان کردند.

,

آیت الله قرهی با بیان اینکه مسئله تحریم‌ها از قبل بوده، اکنون هم هست و قطعا در آینده هم شاهد آن خواهیم بود، اظهار کرد: کار دشمن، دشمنی کردن است، گاهی با لبخند و گاهی هم با چماق به سمت کشور می‌آیند، این عاقلانه است که اگر پایه‌های اقتصادی محکم باشد و  اعتماد لازم به نیروهای داخل و مردم داشته باشیم این تحریم‌ها تاثیری نخواهند داشت.

,

وی اذعان کرد: امروزه تازه متوجه می‌شویم که رهبر معظم انقلاب چرا این‌ همه تاکید بر روی اقتصاد مقاومتی داشتند، حتی اگر اسلام را در نظر نگیریم، این یک مسئله ملی است.

,

استاد سطوح عالی حوزه با تاکید بر نقض برجام از سوی آمریکا بیان کرد: هر بار به یک بهانه کشور را تحریم می‌کنند و دنبال عقب‌نشینی ملت ایران هستند، یک مرتبه با حقوق بشر و یک مرتبه با اقدامات موشکی سعی می‌کنند ایران را تحریم کنند و طبیعتا در آینده نیز به بهانه‌های دیگری تحریم‌های جدیدی اعمال می‌کند و ما هر میزان عقب نشینی کنیم آن‌ها جلو می‌آیند.

,

آیت الله قرهی در رابطه با اقدامات متقابل دولت در برابر اقدامات آمریکا گفت: دولت ایران مانند ترامپ طرحی برای مقابله با آمریکا به مجلس بدهد و اعلام کند که از برجام خارج بشویم.

,

وی با اشاره به اینکه مسئله برجام یک موضوع ملی است و نباید به آن به صورت حزبی نگاه کرد افزود: اگر دولت نمی‌تواند، مجلس ورود کند و طرح خروج ایران از برجام را اعلام کند، آنجا ترامپ مطرح می کند و این‌جا مجلس اعلام کند.

,

این استاد دانشگاه ضربه زدن به انقلاب را دلیل اصلی تحریم‌های اخیر موسوم به تحریم‌های مادر برشمرد و تصریح کرد: آن‌ها دنبال از بین بردن اصل انقلاب هستند و تا جایی فشار می‌آوردند که ما اعلام برائت از انقلاب داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه